دانشجویان امید اول گام دوم انقلاب در توسعه همه جانبه کشور/ کاهش قیمت های اقلام مورد نیاز مردم در دستور کار مسئولان

15 آذر 1398 ساعت 14:36

امام جمعه چابهار گفت: دانشجویان نقش مهمی در پیشرفت انقلاب دارند و باید با توجه به جزئیات گام دوم انقلاب توسعه و پیشرفت کشور را چند برابر کنند.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار بیان کرد: روز دانشجو روز استکبار ستیزی و مقاومت است، روز دانشجوی انقلابی و ضد استکباری و ضد استبدادی است، امروز انتظار از دانشجو این است که درعین مطالبه گری با آرمان انقلابی و اسلامی در پی ایجاد تمدن اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه مطالبه ی دانشجوی امروز باید عدالتخواهی منطقی باشد افزود: دانشجو در کنار تحصیل با بصیرت کامل نباید فرصت بهره برداری به دشمنان جهت اهداف شوم خود در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی بدهد و این رسالت دانشجویان و متولیان امر را سنگین می‌کند.

خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد: کسانی که از آینده انقلاب ناامید هستند، به جوانان و نیروهای انقلابی توهین می‌کنند چراکه جوانان ما ظرفیت بالایی دارند.

وی تشریح کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب، مادامی‌که چشم خود را به آمریکا و مستکبران بدوزیم، کشور پیشرفت نمی‌کند گروه‌های سیاسی در ایام انتخابات از دانشجویان استفاده ابزاری نکنند.

وی با اشاره به ثبت نام کاندیداهای انتخابات تشریح کرد: کسانی باید کاندیدای انتخابات نمایندگی مجلس شوند که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند و به دور از حزب بازی های سیاسی در راستای انقلاب حرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطلب بعدی خطاب به مسئولان نظام است که باید به آنها گفت مردم به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت شما است که به این مردم خدمت کنید الان تشکر عملی لازم است و اینکه بیانیه بدهید و تعریف مردم و سخنرانی بکنید دردی را دوا نمی‌کند و حتما باید به صورت عملی کار کرد و به درد دل مردم رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454416

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454416/دانشجویان-امید-اول-گام-دوم-انقلاب-توسعه-همه-جانبه-کشور-کاهش-قیمت-های-اقلام-مورد-نیاز-مردم-دستور-کار-مسئولان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir