۰

بهره برداری از ۶ هزار پروژه بسیج سازندگی در روستاهای چابهار/ ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۵۰۰ پروژه محرومیت زدا در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: ۵۰۰ پروژه در عرصه فنی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و جهادی از امروز همزمان در همه شهرهای سیستان و بلوچستان توسط بسیج سازندگی سپاه با اعتبار ۴۲ میلیارد تومانی آغاز می شود.
بهره برداری از ۶ هزار پروژه بسیج سازندگی در روستاهای چابهار/ ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۵۰۰ پروژه محرومیت زدا در سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران سرهنگ محمد علی پوراحمدیان در آیین افتتاحیه ۵۰۰ پروژه سازندگی که صبح امروز با حضور مسئولین و مقامات نظامی کشوری و استانی در سالن اجتماعات کوثر کوی بندر چابهار برگزار شد بیان کرد: از اول سال ۹۸ تاکنون بیش از ۶ هزار طرح محرومیت زدا توسط بسیج سازندگی سپاه در روستاهای شهرستان چابهار اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ۵۲۳ طرح در جهت بهبود وضعیت آبرسانی به روستاها در چابهار انجام شده افزود: این پروژه شامل اختصاص ۷۴ مخزن ۱۰ هزار لیتری آب، ۲۶ دستگاه تصفیه آب، احداث مخزن ۴۰ متر مکعب بتنی در ۳۸ روستا و بهبود وضعیت بهداشتی ۳۲۷ چشمه آب به منازل بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار ادامه داد: ۳۴ حلقه بازسازی، حفر و تجهیز چاه آب شرب، ۲۴ پروژه آبیاری قطره ای باغات و بهره برداری از سیل بند بتنی در روستاها بوده است.

وی اقدامات سپاه را در سیستان و بلوچستان بی نظیر دانست و تاکید کرد: پروژه مهمی که امروز در محروم ترین نقاط سیستان و بلوچستان به حالت بهره برداری خواهد رسید در روز اول با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی از مجموع ۴۲ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی اجرا می شود.

سرهنگ پوراحمدیان خاطرنشان کرد: ما نوکر و خدمتگذار مردم هستیم و مسئولین باید به همین روش خادم مردم باشند و مدیری که اینچنین نباشد مطمئنا بایستی با مطالبه گر پاسخگوی نیاز مردم شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 454390
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *