بهره برداری از ۶ هزار پروژه بسیج سازندگی در روستاهای چابهار/ ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۵۰۰ پروژه محرومیت زدا در سیستان و بلوچستان

10 آذر 1398 ساعت 12:48

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: ۵۰۰ پروژه در عرصه فنی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و جهادی از امروز همزمان در همه شهرهای سیستان و بلوچستان توسط بسیج سازندگی سپاه با اعتبار ۴۲ میلیارد تومانی آغاز می شود.


به گزارش چهاربهاران سرهنگ محمد علی پوراحمدیان در آیین افتتاحیه ۵۰۰ پروژه سازندگی که صبح امروز با حضور مسئولین و مقامات نظامی کشوری و استانی در سالن اجتماعات کوثر کوی بندر چابهار برگزار شد بیان کرد: از اول سال ۹۸ تاکنون بیش از ۶ هزار طرح محرومیت زدا توسط بسیج سازندگی سپاه در روستاهای شهرستان چابهار اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ۵۲۳ طرح در جهت بهبود وضعیت آبرسانی به روستاها در چابهار انجام شده افزود: این پروژه شامل اختصاص ۷۴ مخزن ۱۰ هزار لیتری آب، ۲۶ دستگاه تصفیه آب، احداث مخزن ۴۰ متر مکعب بتنی در ۳۸ روستا و بهبود وضعیت بهداشتی ۳۲۷ چشمه آب به منازل بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار ادامه داد: ۳۴ حلقه بازسازی، حفر و تجهیز چاه آب شرب، ۲۴ پروژه آبیاری قطره ای باغات و بهره برداری از سیل بند بتنی در روستاها بوده است.

وی اقدامات سپاه را در سیستان و بلوچستان بی نظیر دانست و تاکید کرد: پروژه مهمی که امروز در محروم ترین نقاط سیستان و بلوچستان به حالت بهره برداری خواهد رسید در روز اول با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی از مجموع ۴۲ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی اجرا می شود.

سرهنگ پوراحمدیان خاطرنشان کرد: ما نوکر و خدمتگذار مردم هستیم و مسئولین باید به همین روش خادم مردم باشند و مدیری که اینچنین نباشد مطمئنا بایستی با مطالبه گر پاسخگوی نیاز مردم شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454390

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454390/بهره-برداری-۶-هزار-پروژه-بسیج-سازندگی-روستاهای-چابهار-۴۲۰-میلیارد-ریال-اعتبار-۵۰۰-محرومیت-زدا-سیستان-بلوچستان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir