۰

بسیج برترین عامل در بازدارندگی توطئه های شیطانی است/ بسیج بزرگترین سرمایه ملی در راستای امنیت کشور

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: آنچه که می تواند نظام انقلاب اسلامی ایران را از فضای توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف مدیریت کند و به جلو ببرد همین فرهنگ و تفکر بسیجی است.
بسیج برترین عامل در بازدارندگی توطئه های شیطانی است/ بسیج بزرگترین سرمایه ملی در راستای امنیت کشور
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان ضمن گرامیداشت سالروز تشکل بسیج مستضعفین و حضور پرشور بسیجان در مراسم ۵ آذر ماه در شهرستان چابهار بیان کرد: اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت جوانان برومندی است که در کسوت بسیجی، فداکاری کردند تا ایران اسلامی و انقلاب عزیزمان استوار بایستد.

وی افزود: امروز بسیج با آمادگی خود ثابت کرد که در تمام عرصه ها از جمله ظلم ستیزی، کار آفرینی، ایثار، مبارزه با فساد و افشاگری، در خارج از مرزها نیز آماده دفاع از انقلاب و اسلام است.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار ادامه داد: بسیج دلسوز انقلاب، پشتیبان ولایت و این بزرگترین سرمایه ملی در راستای امنیت کشور است.

وی گفت: بسیج به عنوان مدافع همیشه حاضر و سختکوش انقلاب اسلامی در مقطع کنونی در امتداد عاشورا و حرکت اصیل پاسداری از دستاوردهای انقلاب به پا خاسته و سعی می‌کند توان و استعداد واقعی خود را در صیانت از انقلاب اسلامی به نمایش بگذارد.

پوراحمدیان افزود: هم اکنون قریب به چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد اما متاسفانه استکبار جهانی با ایجاد تفکرات اسلام ستیزی با ایجاد گروهک های تکفیری برای لطمه زدن به مردم برامدند.

وی با بیان اینکه بسیج برترین عامل در بازدارندگی توطئه های شیطانی است،تصریح کرد: آنچه که می تواند نظام انقلاب اسلامی ایران را از فضای توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف مدیریت کند و به جلو ببرد همین فرهنگ و تفکر بسیجی است.
 
فرمانده سپاه ادامه داد: فرهنگ بسیجی یک فرهنگ مددرسان است و بسیجیان باید به نیازمندان و مظلومان کمک کنند، زیرا همواره بسیج در عرصه‏های سازندگی مناطق محروم نقش ایفا کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار در مراسم سالروز تشکل بسیج مستضعفین با اعلام اینکه بسیج یعنی حضور آگاهانه و هوشیارانه در تمامی صحنه ها بیان کرد: بسیج یعنی دفاع از ارزش های اسلامی و دینی و حضوری مقتدر در عرصه های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی، سازندگی، علمی در جهت پیشرفت و توسعه ایرانی سربلند در دنیا و مقابله با تهاجمات ضد اسلامی و ارزشی است.

رحمدل بامری افزود: امروز صحبت از بسیج دیگر صحبت از بسیجی شدن نیست چرا که به ‌فرموده رهبر معظم انقلاب همه ملت ایران بسیجی هستند و همه کسانی که این سرزمین و نظام را دوست دارند و قبلشان برای این مملکت می تپد بسیجی اند.

وی از بسیج به عنوان فهم درست، اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان یاد کرد و گفت: بسیج با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده؛ هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

فرماندار چابهار خاطرنشان کرد: روحیه‌ جهادگری و شهادت‌طلبی عامل شکست دشمن است، این دو شاخصه در کنار وحدت مردم و رهبری عامل عقب‌نشینی و وحشت دشمنان در همه دوران‌ها می باشد.

انتهای پیام/
 
 
 
 
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 454387
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *