۰
مسئول بهداری سپاه شهرستان چابهار:

توجه به سلامت مردم هدف فعالان بسیج جامعه پزشکی است/ از برگزاری کلاس های مشاور خانوادگی تا ویزیت رایگان بیش از 200 نفر در مناطق محروم

مسئول بهداری سپاه چابهار با اشاره به خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم شهری و روستایی گفت: توجه به سلامت مردم در مناطق محروم هدف فعالان بسیج جامعه پزشکی است.
توجه به سلامت مردم  هدف فعالان بسیج جامعه پزشکی است/ از برگزاری کلاس های مشاور خانوادگی تا ویزیت رایگان بیش از 200 نفر در مناطق محروم
افشین آریایی نسب در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، بیان کرد: چهار تیم پزشکی از ابتدای هفته بسیج در مناطق حاشیه نشین کمب، مراد آباد، میرآباد شهرستان چابهار به صورت روزانه مستقر بوده و تا امروز بیش از 200 نفر بیمار ویزیت رایگان شدند.

وی هدف از اعزام تیم جامعه پزشکی به مناطق محروم را ارتقای سطح سلامت مناطق روستایی محروم دانست و افزود: بسیج جامعه پزشکی با اعزام تیم های درمانی به روستاهای فاقد خانه بهداشت به منظور ارائه خدمات درمانی به اقشار محروم و کم درآمد یکی از اهداف مهم جامعه پزشکی است.

مسئول بهداری سپاه چابهار تصریح کرد: این گروه‌ها متشکل از یک پزشک و پرستار، خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل ویزیت، تست قند خون، تست فشار خون، مشاوره پزشکی و توزیع دارو به صورت رایگان را ارائه می‌دهند.

وی گفت: ارائه خدمات درمانی در روستاهای محروم با استقبال مردم مواجه شده و تا پایان هفته بسیج تیم درمانی در این مناطق حضور دارند.

آریایی نسب خدمات رسانی به محرومان جامعه را مایه مباهات و افتخار دانست و خاطرنشان کرد: بسیج همواره در تمامی دوران‌ها به ویژه جنگ تحمیلی خدمات زیادی به کشور ارائه می‌دهد و طرح ویزیت رایگان بیماران مناطق کم برخوردار نیز از فعالیت‌های مهمی است که مردم شاهد اجرای آن بودند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 454373
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *