۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار:

یکی از رهبردهای عظیم بسیج مردمی ایجاد همبستگی است/ بسط تفکر بسیج جامعه را در مقابل جریانات نفوذ بیمه می کند

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار گفت: یکی از رهبردهای عظیم بسیج مردمی ایجاد اتحاد و همدلی در بین مردم جامعه و همچنین تقویت اراده ها در جهت مقابله با استکبار جهانی بوده است.
یکی از رهبردهای عظیم بسیج مردمی ایجاد همبستگی است/ بسط تفکر بسیج جامعه را در مقابل جریانات نفوذ بیمه می کند
مولوی عبدالواحد بزرگزاده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اینکه بسيج يك نهاد مردمي و غير دولتي است بیان کرد: در طول انقلاب اسلامي از ابتدا تا پيروزي بسیج بيشترين تأثيرات را در تحولات سياسي در داخل و خارج از كشور داشته است.
 
وی ادامه داد: امروز فرهنگ بسیجی در کشور توانسته در همه عرصه ها از جنگ تحمیلی گرفته تا قدرت امنیتی یاری گر کشور باشد و اگر این عامل مهم در اجتماع و صنعت ورود ویژه داشته باشد مطمئنا می تواند تاثیر بسزایی در مقابله با دشمنان برجای بگذارد.
 
مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه تصریح کرد: امروز بسیج در مساجد رشد یافته است به طوری که بسیجیان در زمان جنگ بهترین مدافع و رزمنده بودند همچنین در زمان بعد از جنگ، بهترین خادمین ملت بودند در محرومیت زدایی و کمک به زلزله زدگان در صف مقدم داشتند چرا که بسیج مدرسه عشق است و باید فرهنگ بسیج را در کشور تقویت شود.
 
وی افزود: بسیج هشت سال در برابر ابرقدرت های دنیا از خاک کشور دفاع کرد و اکنون هم در حال مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگی دشمن برای دفاع از اسلام است و هیچکس نمی تواند در برابر این ارتش الهی مقابله کند.
 
مولوی بزرگزاده با بیان اینکه بسیج باید به اهداف و مسیر‌هایی که در رسیدن مردم به خدای متعال کمک می‌کند، گام برمی دارد، بیان کرد: امروز بسیج مردمی در راس جامعه قرار دارد که باید با اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه در همه عرصه ها رسیدن به کمال را برای مردم هموار سازد.
 
وی گفت: روحيه بسيجي كشور را مي سازد و تفكر و انديشه بسيجي استقلال و عظمت كشور را حفظ و تقويت و اين روحيه و تفكر با اشرافي گري در كشور مبارزه مي كند.
 
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار با اشاره به اینکه بسیج همیشه با بصیرت و هوشیاری وارد صحنه شده است و هرگز نخواهد گذاشت که دشمن به فکر دخالت در امورات داخلی کشور باشد، گفت: یکی از رهبردهای عظیم بسیج مردمی ایجاد اتحاد و همدلی در بین مردم جامعه و همچنین تقویت اراده ها در جهت مقابله با استکبار جهانی بوده است.
 
مولوی بزرگزاده بسیج را حرکتی برای رشد و عزت کشور ارزیابی و خاطرنشان کرد: ایران با وجود تفکر بسیجی در عرصه های مختلف، آماده مقابله با زیاده خواهان است و می توان گفت که تشکیل بسیج برای پایداری انقلاب اسلامی، همواره یک نیاز حیاتی است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 454372
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *