۰

فرودگاه کنارک با ۴۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را به ثبت رساند

رئیس اداره هواشناسی شهرستان چابهار گفت: فرودگاه کنارک با ۴۸ و چهار صدم میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته بیشترین میزان بارندگی را در مقایسه با نقاط دیگر جنوب سیستان و بلوچستان برای خود به ثبت رساند.
فرودگاه کنارک با ۴۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را به ثبت رساند
محمد رضا سالاری فنودی در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: در دو روز گذشته بارش ها از شب پنجشنبه در سواحل چابهار و کنارک آغاز شد و تا روز جمعه به صورت مکرر و موقت ادامه یافت که در این میان کمترین بارش ها با ۷ میلیمتر بارندگی در روستاهای کهیر و عورکی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه باران در چابهار 21.1 میلیمتر و در کنارک 38 میلیمتر باریده است افزود: همچنین این بارش ها در طی دو روز گذشته در باهوکلات 24.5، پلان 41، طیس 8، نگور 21.5، کمبل سلیمان27.5، بل ریمدان 38، بریس17.5، زرآباد 18.8، مومان 14و سورکمب 17 میلیمتر بارید.

رئیس اداره هواشناسی چابهار ادامه داد: در برخی نقاط این بارندگی ها با طوفان و رعد و برق همراه بود به طوری که افزایش ابر و مه را در این نقاط شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته جاری با توجه به بررسی نقشه ها، مدل ها و تصاویر ماهواره ای و حرکت کند سامانه اخیر و احتمال رشد ابرهای محلی حاصل از رطوبت منطقه، احتمال رگبار بارش به خصوص در ارتفاعات وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 454364
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *