وحدت علمای اهل سنت و تشیع عامل عصبانیت مزدوران و دشمنان کشور

21 آبان 1398 ساعت 10:35

فرماندار ویژه چابهار گفت: علمای کرام اهل تشیع وتسنن با وحدت مثال زدنی همواره دلبستگی و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داه اند که این موضوع مورد کینه و عصبانیت بدخواهان مردم ایران اسلامی شده است.


به گزارش چهاربهاران رحمدل بامری صبح امروز در دیدار با امام جمعه اهل سنت چابهار کخ به مناسبت هفته وحدت با حضور فرمانده سپاه و برخی از مسئولین انجام شد بیان کرد: با وجود تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه اما به مدد حضور روحانیت عالم، آگاه و روشن مقید به سنت پیامبر اعظم (ص) شاهد تقویت وحدت و همدلی بین شیعیان و اهل تسنن در مناطق مختلف کشور و به ویژه در استان سیستان و بلوچستان هستیم.  

وی با اشاره به تاکید بزرگان و روحانیت تشیع بر حفظ وحدت افزود: همواره امام عظیم الشان و راحل (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری به عنوان تنها منادی وحدت در جهان اسلام، بر این مهم تاکید داشته و علمای اهل تشیع و تسنن با روشنگری این محور را تقویت کردند.

فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: همه مسئولین مکلف اند در راستای حفظ وحدت و افزایش هم افزایی در شهرستان تلاش کنند و با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و جامعه بین المللی حفظ وحدت از ضرورت های امروز کشور می باشد.

وی تشریح کرد: حفظ و ارتقای وحدت و همدلی نیازمند برخورد قاطعانه با مروجین اختلافاتی می باشد که توسط دشمنان خارجی هدایت می شود.

بامری در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان وحدت ارکان حاکمیت را نشانه گرفته اند و ما باید تمام همت خود را برای دفاع و مراقبت از وحدت ایجاد شده به کار بگیریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454332

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454332/وحدت-علمای-اهل-سنت-تشیع-عامل-عصبانیت-مزدوران-دشمنان-کشور

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir