۰

نقش برآب شدن اهداف دشمن با اتحاد شیعه و سنی/ وحدت عامل امنیت و ثبات کشور شده است

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران اقتدار و عظمت خود را به رخ دشمنان نظام و قرآن کشاندند و با وحدت شیعه و سنی تو دهنی محکمی بر دهان برخی افراد و گروه‌های خاص زدند.
نقش برآب شدن اهداف دشمن با اتحاد شیعه و سنی/ وحدت عامل امنیت و ثبات کشور شده است
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: از جمله وظایف در این اجتماع عظیم، دعوت مردم و جوامع اسلامی به وحدت کلمه و رفع اختلافات بین طبقات مسلمین است که همواره بایستی خطبا، گویندگان و نویسندگان در این امر حیاتی اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه علمای شیعه و سنی همواره باید در به وجود آوردن اتحاد یکپارچه مبادرت ورزند افزود: مسلمین باید با وحدت کلمه و شعار «لا اله الاّ اللّه»، از تحت اسارت قدرت های شیطانی، و اجانب و استعمارگران و استثمارگران بیرون آیند و با اخوت اسلامی بر مشکلات غلبه پیدا کنند.

امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: اين استان منادي وحدت است واخوت و برادري بي بديلي ميان اهل سنت وشيعه دراين منطقه وجود دارد لذا بايد قدر وحدت و يكپارچگي موجود در سیستان و بلوچستان را بدانيم كه اين امر مايه مباهات نظام جمهوري اسلامي ايران است.

وی با بیان اینکه بسیج بومی یکی از مهم ترین نیروهای خدمتگزار منطقه است تصریح کرد: دشمناني كه به دنبال تفرقه در بين مسلمانان می باشند همه ايام سال بويژه هفته وحدت که بسیج نقش پررنگی در اجرای مراسمات دارد باعث شده اين همبستگي قوت بگيرد و مكر دشمنان به خودشان برگردد.

مولوی ملکی پور عنوان کرد: دشمن به دنبال افراد تندرو است كه به ‌وسيله آن در بين مذاهب اختلاف‌ افكني كنند و در اينجا نياز است علماي هوشيار و بصيرت داشته باشند و زماني كشورهاي اسلامي به وحدت مي‌رسند كه در بين آن‌ها افراط ‌و تفريط نباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وحدتي كه امروز شيعه و اهل سنت دارند مصداق روشني از حركت ارزشي اسلام و انقلاب اسلامي است كه دشمنان را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام گذاشته است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 454319
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *