۰

حادثه تاسوعای حسینی چابهار نماد وحدت شیعه و سنی در کشور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار گفت: اهمیت چابهار به عنوان نماد وحدت کشور می توان حادثه تاسوعای حسینی را دلیل محکمی قرار داد چراکه شیعه و سنی با یکدیگر در خون غلتیدند.
حادثه تاسوعای حسینی چابهار نماد وحدت شیعه و سنی در کشور
محمد امین محمدی در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: هفته آینده برنامه های متنوعی برای هفته وحدت برگزار خواهد شد به طوری که در آخر هفته برنامه محوری جشن وحدت با حضور همه اقشار در دریا بزرگ خواهیم داشت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص گام دوم انقلاب افزود: هم اکنون وظیفه ما در گام دوم انقلاب خطیرتر شده است چراکه گفتمان انقلاب در تقریب مذاهب اسلامی اهمیت وحدت را بیش از پیش بیشتر کرده است و با این رویه می توان در گام دوم انقلاب موثر واقع شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار ادامه داد: تبیین ضرورت های عینی وحدت در جامعه و علی الخصوص استان، خنثی نمودن توطِئه های دشمنان در هدف قرار دادن وحدت اقوام و مذاهب، ایجاد شور و نشاط در شهرهای استان، همزمان با هفته وحدت باید مورد توجه همه قرار بگیرد.

وی با اشاره به مشارکت دادن عینی به شهرستان های استان در مناسبت های ملی و مذهبی ادامه داد: نمایش علمی وحدت با حضور گسترده علما، سران طوایف ، نخبگان، خیرین، ورزشکاران و بانوان انعکاس قابلیت های شهرستان در رسانه استانی و ملی بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد فضای شاد، خاطره انگیزو بیاد ماندنی از در کنار هم بودن مردم و همدلی برای مردم و تجلیل از ورزشکاران، خیران وهنرمندان بارویکرد تقریب و تقویت وحدت و همدلی جزو برنامه های هفته وحدت خواهد بود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 454300
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *