۰

⁩اعزام اولین کاروان دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار به عتبات عالیات

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، اولین گروه 40 نفره از کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی، ویژه دانشجویان دختر عازم کربلای معلی شدند.
⁩اعزام اولین کاروان دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار به عتبات عالیات
به گزارش چهاربهاران، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در آیین بدرقه کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی، با اشاره به فضیلت های سفر اربعین بیان کرد: خوش به سعادت کسانی که توفیق پیدا کرده اند تا در روز اربعین در کربلا باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علی دین پرور ادامه داد: تجمع میلیونی عاشقان حسینی در روز اربعین، پیام وحدت و یکدلی مسلمانان را به خوبی به جهانیان نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه کاروان دانشجویان دختر، تصریح کرد: دانشجویان پسر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نیز پس از وداع با شهدای گمنام دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار عازم کربلای معلی خواهند شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خاطر نشان کرد: این جوانان دانشجو به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با پای پیاده، مسیر شهر نجف تا کربلای معلی را، پیاده طی خواهند کرد.

 دانشجویان دختر با بدرقه اعضای هـیات رییسه و جمعی از مدیران و کارمندان دانشگاه، از مرزمهران با پای پیاده به زیارت کوی دوست اعزام شدند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 454204
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *