اعزام اولین گروه دانشجویی دانشگاه آزاد چابهار به کربلا در اربعین حسینی

16 مهر 1398 ساعت 10:54

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار گفت: صبح امروز اولین گروه از خواهران این دانشگاه برای اولین بار به زیارت امام سوم شیعیان در کربلا برای اربعین اعزام شدند.


سعید مقدم بقا در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: اولین گروه از دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار بعد از غبار روبی و وداع  با شهدای (گمنام) امروز ۱۶مهر ماه با حضور معاونین دانشگاه عازم کربلا شدند.

وی تاکید کرد: جاذبه مغناطیسی امام حسین(ع) نه تنها فراموش نشد، بلکه الان به حدی رسیده که از مرزهای اسلامی فراتر رفته و تبدیل به یک جامعه جهانی و یک اجتماع عظیم جهانی تبدیل شده که شیعه و سنی، مسلمان و غیرمسلمان در این اجتماع حضور گسترده دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاه آزاد اسلامی چابهار به لطف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و همت مسئولان دانشگاه، سیل مشتاقان امام حسین(ع) در قالب یک کاروان خودجوش راهی نجف‌اشرف و کربلای‌‌‌‌معلی خواهد شد.

وی با اشاره به فضائل زیارت اربعین اظهار امیدواری کرد: این انتظار می رود دانشجویان عزیز بتوانند در برگشت با کوله باری از معنویت چراغ راه دیگر دانشجویان باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454203

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454203/اعزام-اولین-گروه-دانشجویی-دانشگاه-آزاد-چابهار-کربلا-اربعین-حسینی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir