۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

نوکری واقعی اهل بیت، گسترش خط مشی آنهاست/ امنیت و آسایش جامعه و مردم حاصل فعالیت‌های ناجا است

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: نوکری واقعی برای اهل بیت، تلاش و گسترش خط مشی آنهاست در جامعه است.
نوکری واقعی اهل بیت، گسترش خط مشی آنهاست/ امنیت و آسایش جامعه و مردم حاصل فعالیت‌های ناجا است
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) بیان کرد: شهادت حضرت علی‌اصغر (ع) و حضرت رقیه (س) یکی از مواردیست که اوج قساوت قلب دشمن نسبت کودکان را نشان داد.

وی ادامه داد: دشمن اوج جنایت را در حق دختر امام حسین (ع) مرتکب شد و حتی سر اباعبدالله‌الحسین (ع) را در برابر این دختر قرار داد و این امر نشان‌دهنده اوج قساوت قلب و دور بودن از انسانیت دشمنان اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: شهادت حضرت رقیه (س) مردم را از خواب غفلت بیدار کرد و نشان داد که دشمنان حتی به بچه‌ای رحم نمی‌کنند.
 
خطیب جمعه چابهار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند"نوكري امام حسين و اهل‌بيت (ع) به معني واقعي كلمه اين است كه انسان بتواند افكار اينها را، خطّ مشي اينها را، جهت‌گيري‌هاي اينها را در جامعه روزبه‌روز گسترش بدهد؛ تاریخ به خوبی نشان داده است که تأسی از اخلاق و رفتار اهل بیت(ع) تضمین کننده خیر دنیا و آخرت انسان خواهد بود.
 
وی در ادامه گفت: اخلاق نیکو، تواضع و دستگیری از نیازمندان در رفتار امام حسن(ع) متجلی بود، ایشان در مورد توهین‌ها و پرخاشگری‌های افراد نادان با متانت، شرافت و بزرگ‌منشی رفتار می‌کرد.
 
حجت السلام موسوی ادامه داد: امام حسن(ع) از نظر متون دینی دارای جایگاه رفیع و بلندی هستند، شیعیان امروزه باید کریم بودن امام حسن مجتبی(ع) را الگوی خویش قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه آرزوی همیشگی انسان‌ها، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در همه جوامع تاکید دارند.

امام جمعه چابهار افزود: نیروی انتظامی امین و پناهگاه مردم، حافظ مال، آبرو و ناموس مردم و حافظ ارزش‌های دینی و ملی کشور است و در این راه به صورت جهادگونه گام‌های خوبی را برداشته ایم.

وی با بیان اینکه ناجا در حوزه رسیدگی به مسئله عفاف و حجاب در کشور تنهاست، اذعان کرد: باید سایر دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب پای کار بیایند تا این مسئله حل شود.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: جنگ 33 روزه در جنوب لبنان طرحی از سوی صهیونیست ها بود که تغییر توازن قدرت به نفع مقاومت و افزایش بازدارندگی به نفع لبنان بود و هدفشان تخلیه منطقه شیعه نشین بود که به دست جوانان حزب الله لبنان به شکست انجامید.

انتهای پیام/
 

 

 
 
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 454190
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *