۰

مقاومت و اعتماد به مردم رمز شکستن تحریم هاست/تهاجم نامرئی دشمن در جنگ نرم با اتکای به خدا و مقابله نابود می شود

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: دشمن قصد دارد با تضعیف ستون‌های حمایتی حکومت ایران و منکوب کردن مقامات مهم کشور در دنیا، فضای وحشت‌زا و موهوم از احتمال بروز جنگ را به نمایش درآورد که مقاومت عامل مهمی برای شکست این دسیسه می باشد..
مقاومت و اعتماد به مردم رمز شکستن تحریم هاست/تهاجم نامرئی دشمن در جنگ نرم با اتکای به خدا و مقابله نابود می شود
سرهنگ محمد علی پوراحمدیان در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: در دفاع مقدس، جهاد و شهادت مردمان با ايمان و مخلص اين سرزمين، ستون‌هاي نظام اسلامي را به طور مداوم مستحکم نمود درست در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد.

وی با بیان اینکه همواره پایداری و مقاومت رمز پیروزی است تشریح کرد: در هیچ کجای دنیا آن کسانی که اعتقاد به خداوند و اعتقاد به معاد روز قیامت ندارند، نمی توانند دارای چنین مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس باشند، رمز پیروزی صحنه نبرد، مقاومت و ایستادگی است.

این فرمانده نظامی ادامه داد: در شرایط کنونی نیز باید مقاومت در برابر جنگ نابرابری که در همه ابعاد توسط دشمن بر علیه ما راه افتاده است سرلوحه کار قرار گیرد و با همبستگی داخلی به خودکفایی در تولید رسید.

وی با اشاره به بی اعتنایی ررمندگان به دنیا و مظاهر فریبنده آن در جنگ تحمیلی عنوان کرد: رزمندگان اسلام از آن جا که دفاع در برابر تهاجم بعثیان را مقدس می دانستند و کشته شدن در این راه را برای خود، مرگی سعادت آفرین و افتخارآمیز ارزیابی می کردند، نه تنها از دادن جان دریغ نمی ورزیدند که شیفته آن بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز اقتدار نیروهای نظامی سپاه مرهون خون شهدا، ایستادگی، پایداری و مقاومت نیروهای بااخلاص مردمی می باشد و همه مسئولین باید با اتکای به نیروهای مردمی در زمینه های مختلف تهاجم نامرئی دشمن را بشکنند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 454163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *