۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

هشت سال دفاع مقدس نماد ایستادگی و نمونه بارز ما می توانیم بود/ نقش مردم در دفاع مقدس سرآمد و حماسی بود

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: هشت سال دفاع مقدس نماد ایستادگی و نمونه بارز «ما می توانیم بود» که با همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی رمز پیروزی در برابر دشمنان است.
هشت سال دفاع مقدس نماد ایستادگی و نمونه بارز ما می توانیم بود/ نقش مردم در دفاع مقدس سرآمد و حماسی بود
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان در دیدار با امام جمعه اهل سنت شهر نگور، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: آحاد مردم در هشت سال دفاع مقدس با جان و مال خود پای انقلاب اسلامی ایستادند.

وی با یادآوری رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا و جانبازان دفاع مقدس، افزود: تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدا، به معنای قدرشناسی و قدردانی از آنهاست.

فرمانده سپاه ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس شهدا و رزمندگان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان غیور و انقلابی اجازه تحدی به یک وجب از خاک ایران اسلامی را به هیچ قدرت جهانی نداده است.

وی گفت: نه تنها ایران کشوری مقتدر است، بلکه بیگانگان می‌دانند در این منطقه بدون حضور و اراده ایران امروز صلح و ثبات در منطقه استقرار پیدا نخواهد کرد.

پوراحمدیان تصریح کرد: اگر روزهای اول انقلاب دشمن فکر می‌کرد ایران کشوری است که ضعیف شده این خیال خام را داشت که می‌تواند انقلاب و نظام ما را از بین ببرد، امروز برای همه روشن است که قوی‌ترین و بزرگترین و مقتدرترین کشور در این منطقه، جمهوری اسلامی ایران است.

وی بالندگی و خود اتکایی را از دست‌آوردهای دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: به واسطه این دوران در حوزه اقتدار ملی و اقتدار منطقه‌ای و جهانی به جایگاه رفیعی رسیده‌ایم و امروز جمهوری اسلامی در قلب محور مقاومت در جهان نقش تعیین کننده‌ای دارد .

فرمانده سپاه چابهار همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی را رمز پیروزی در برابر دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی رمز پیروزی در برابر دشمنان است و ما همچنان که با ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس به پیروزی دست یافتیم امروزه نیز با همدلی و وحدت می‌توانیم در میدان جنگ اقتصادی دشمنان نیز به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 454157
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *