نماینده موسس مدارس اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

سطح بالای کیفیت آموزش در مدارس کوی بندر/ چابهار کاندیدای اول در هوشمندسازی مدارس

17 شهريور 1398 ساعت 12:22

نماینده موسس مدارس اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۱۴۰۰ دانش آموز در مدارس مجموعه کوی بندر که از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار است مشغول به تحصیل هستند.


سیامک یگانه محلاتی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، در بازدید از مدارس کوی بندر شهرستان چابهار با اشاره به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی جدید، بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در مجموعه کوی مسکونی بندر، دارای ۶ مدرسه ابتدایی، دبیرستان دوره اول و دوره دوم دخترانه و پسرانه است که حدود یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل می باشند.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ نفر از این تعداد دانش آموزان فرزندان کارکنان هستند، گفت: اکثریت دانش آموزان از سطح شهر در مدارس ما ثبت نام می کنند.

نماینده موسس مدارس اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ۱۲۵ نفر کادر آموزشی در این مدارس فعالیت دارند که این تعداد متشکل از معلمین و نیروهای آزاد هستند.

یگانه با اعلام اینکه دبیرستان دوره دوم شامل رشته های تجربی و ریاضی فیزیک می شود، عنوان کرد: استقبال از مدارس ابتدایی و مدارس دبیرستان دوره اول بسیار بالاست به طوری که هرساله به اندازه ظرفیت یک مدرسه دیگر، در این مدارس ثبت نام می کنند تا در صورت انصراف سایرین جایگزین شوند.

وی با بیان اینکه علت استقبال از این مدارس بالا بودن کیفیت آموزش می باشد، گفت: مجموعه مدارس اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در بین سایر مدارس استان از تجهیزات و سطح آموزشی بالایی برخوردارند.

نماینده موسس مدارس اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در خصوص امکانات اختصاص یافته به مدارس، بیان کرد: زمین چمن مصنوعی اختصاصی، سالن اجتماعات، استفاده از امکانات مجموعه ورزشی، استخر و سالن چندمنظوره از جمله امکانات ورزشی و فرهنگی مورد استفاده برای دانش آموزان است.

یگانه افزود: همچنین کارگاه اختصاصی کامپیوتر برای هر مدرسه، آزمایشگاه های مجزا و رصدخانه مجهز و پیشرفته از دیگر امکانات آموزشی است که برای مدارس اختصاص پیدا کرده و مورد استفاده دانش آموزان است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت سالن چندمنظوره فرهنگی، ورزشی آموزشی مختص مدارس ابتدایی و ساخت افلاک نما از جمله برنامه هایی است که برای ارتقای کیفیت آموزش این مدارس در دستور کار داریم.

نماینده موسس مدارس اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از برنامه های ما بالا بردن سطح کیفی معلمان و مربیان مدارسمان است، بیان کرد: در همین راستا جهت ارتقای بنیه علمی آموزشی معلمان، با دعوت از مولفین کتب درسی، دوره آموزشی نحوه تدریس به دانش آموزان را خواهیم داشت تا آموزگاران با آمادگی مضاعف به تدریس بپردازند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454079

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454079/سطح-بالای-کیفیت-آموزش-مدارس-کوی-بندر-چابهار-کاندیدای-اول-هوشمندسازی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir