۰
فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

هفته دولت فرصتی برای تبیین فرآیند خدمت رسانی مسئولان است/ سندافتخار ما خدمتگزاری بی منت به مردم است

فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه دستاوردها و تببین فرآیند خدمت گذاری خادمان مردم در بدنه اجرایی کشور و گشودن افق های تازه از پیشرفت و توسعه است.
هفته دولت فرصتی برای تبیین فرآیند خدمت رسانی مسئولان است/ سندافتخار ما خدمتگزاری بی منت به مردم است
رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اینکه بسیاری از موانع توسعه چابهار با اندکی دلسوزی و پیگیری رفع می شود بیان کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی در ارتباط با مردم متواضع و بی واسطه در دسترس و پاسخگو باشند و جایی که انتقاد یا تخریبی صورت میگیرد با بیان دستاوردها از نظام دفاع کنند.

وی افزود: ایجاد تغییرات مطلوب در زندگی مردم و اقتصاد منطقه نیازمند عزم و اراده و آرمان مشترک و هم افزایی است.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: فلسفه وجودی و سندافتخار همه ما مدیران نوکری وخدمتگزاری بی منت به مردم شریف و نجیب است که نعمت ما هستند و سربازی محض نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو ولایت است.

اوقات مدیران و بخشداران باید درحوزه اولویت های شهرستان صرف شود
وی گفت: انجام کارهای بزرگ در گرو آن است که تفکر بخشی و منطقه ای کنار گذاشته شود، اوقات مدیران و بخشداران باید در حوزه اولویت های شهرستان صرف شود تا با اهتمام شبانه روزی و بهره گیری از همه ظرفیت ها فارغ از جهت گیری های سیاسی و ... نتایج حاصله منجر به خشنودی و رضایتمندی مردم و تقویت نشاط و امید در جامعه شود، در هفته دولت باید خدمات نظام بدرستی تبیین شود.

بامری در آستانه هفته دولت خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی و بخشداران تاکید کرد: کلیه بخشداران مکلفند با دعوت از ادارات ذیربط، آب، برق، راه، مخابرات، شرکت نفت، صنعت، جهاد به صورت منظم و با حضور شوراهای اسلامی و دهیاران، و علما، معتمدین و نخبگان هر بخش با بیان مشکلات مربوطه جلسات پرسش و پاسخ برگزار کرده،کلیه پروژه های خرد و کلان را پیگیری و جهت رفع موانع احتمالی وتسریع آنها به فرمانداری منعکس کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های دولت اسلامی و وجه تمایز آن با سایر دولت ها این است که از پشتوانه عظیم مردمی بهره مند است و در هفته دولت این مهم یکبار دیگر متجلی می شود.

انتهای پیام/



 
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 454052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *