۰
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار خبر داد:

اعزام ٨٣ ورزشكار و مربي چابهاری به دومين المپياد استعدادهاي برتر كشور

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار گفت: ٨٣ نفر ورزشكار، مربي و سرپرست در ٩ رشته ورزشي و در قالب ١٦ تيم به مسابقات دومين دوره المپياد استعدادهاي برتر كشور اعزام خواهند شد.
اعزام ٨٣ ورزشكار و مربي چابهاری به دومين المپياد استعدادهاي برتر كشور
 عمر بلوچ در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: مسابقات المپیاد استعدادهای ورزش کشور بالاترین سطح مسابقات ورزش کشور در پایه نوجوانان است و بحث‌های آموزش و آمادگی جسمانی به عنوان عوامل مهم در ورزش باید مورد توجه فدراسیون ها قرار بگیرد.

وی افزود: اين ورزشكاران در رشته هاي قايقراني، فوتبال ساحلي، دوچرخه سواري، دوگانه و سه گانه، دو وميداني، كيك بوكسينگ، راگبي و فوتوالي به رقابت می پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار ادامه داد: 83 ورزشکار چابهاری به استان هاي اردبيل، مازندران، آذربايجان شرقي، البرز، گلستان، تهران، يزد و شهرستان زاهدان اعزام خواهند شد.

وی گفت: ورزشكاران شهرستان چابهار در قالب ٦ تيم دختران و ١٠ تيم پسران (بین سنین ١٣ تا ١٦ سال ) در اين المپياد بزرگ حضور خواهند يافت.

بلوچ از اعزام تيم قايقراني آبهاي آرام پسران چابهار به نمايندگي از استان سيستان و بلوچستان به مسابقات دومين دوره المپياد استعدادهاي برتر كشور به ميزباني سنندج كردستان خبر داد و تصریح کرد: تيم قايقراني آبهاي آرام با ٣ ورزشكار و به مربيگري محمود افچنگي به مسابقات اعزام شد و اين تيم براي كسب آمادگي بيشتر قبل از حضور در سنندج، اردويي ٣ روزه در درياچه آزادي تهران برپا خواهد كرد.

وی ادامه داد: تيم دوچرخه سواري دختران و پسران شهرستان چابهار به نمايندگي از استان سيستان و بلوچستان به مسابقات دومين دوره المپياد استعدادهاي برتر كشور به ميزباني شهرستان تبريز با ٧  ورزشكار و به مربيگري محمدرضا ترابي و زهرا عشوري به مسابقات دومين دوره المپياد استعدادهاي برتر كشور اعزام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار از اعزام شناگران چابهار به این مسابقات خبر داد و گفت: دو شناگر نونهال چابهاري به نام هاي محمدرضا طيوري و عبدالرحمان دهميري در تركيب تيم شناي استان سيستان و بلوچستان به مسابقات شناي كشوري اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: المپياد استعدادهاي برتر كشور در ٥٨ رشته ورزشي پسران و ٤١ رشته دختران از ١ لغايت ١٠ شهريور در ١٩ استان كشور برگزار خواهد شد كه استان سيستان و بلوچستان ( شهر زاهدان) در ٣ رشته دووميداني، كبدي و سپك تاكرا ميزبان است.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 454047
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *