۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار خبر داد:

طرح ویزیت رایگان به مناسبت عید غدیر خم در چابهار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: طرح ویزیت رایگان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان امام علی (ع) چابهار و ستاد غدیرخم برگزار خواهد شد.
طرح ویزیت رایگان به مناسبت عید غدیر خم در چابهار
محمود حسین بر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: طرح ویزیت رایگان با حضور متخصصین زنان، داخلی، ارتوپد، مغز و اعصاب، اطفال و قلب، سه شنبه ۲۹ مرداد ماه همزمان با روز عید غدیر خم از ساعت ۸ صبح در محل کلینیک تخصصی سینا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح شامل خدمات دیگری نیز است افزود: در این طرح علاوه بر ویزیت رایگان، مشاوره تغذیه و انداز گیری فشار خون و قند خون نیز انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار با بیان اینکه طرح ویزیت رایگان برای دومین بار در ماه جاری برگزار می شود تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین طرح هایی کمک به مردم محروم و قشر آسیب و پذیر جامعه است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

حسین بر در پایان ضمن قدر دانی از همه همکاران و پزشکان حاضر در این طرح خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی با پویایی و انگیزه جهادی همواره در کنار مردم به ارائه خدمات پرداخته است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 454041
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *