سازندگی و محرومیت زدایی بسیج خط مقدم جنگ اقتصادی کشور/دولت با حمایت بخش خصوصی زمینه اشتغال را فراهم کند

25 مرداد 1398 ساعت 14:21

امام جمعه موقت چابهار گفت: اگر بسیج و محرومیت زدایی این قشر با اخلاص نبود مطمئنا در شرایط کنونی کشور تاکنون مشکلاتی بیش از این گریبان کشور را گرفته بود.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسمی زاده در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قانون اساسی با بصیرت بسیار بالای دینی نوشته شد و یکی از آرمان های تاریخی مردم ما را وجود یک انقلاب دینی، حاکمیت اسلامی ویک نظارت عالی دین بر قوانین می باشد.

وی با اشاره به حمایت بی چون و چرا از ولایت فقیه ادامه داد: ولایت‌فقیه یک نعمت برای ماست و نعمت ولایت‌فقیه می‌تواند نجات‌بخش همه انسان‌ها و جوامع آزادیخواه جهان باشد چراکه تمام چالش‌های پیش روی کشورمان با کمک نعمت ولایت‌فقیه، پشت سر گذاشته می‌شود.

وی بسیج را یک نیروی بااخلاص دانسته و تشریح کرد: کار گروههای جهادی و بسیج سازندگی که میلیون ها نفر از خدمات رسانی آنها بهره می گیرند در چهار عرصه محور سازندگی و خدمات، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و حوادث غیر مترقبه انجام شده و می شود.

امام جمعه موقت چابهار عنوان کرد: بسیج سازندگی نه‌ تنها تمام جغرافیای کشور را در کلیه نقاط شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده، بلکه از تنوع مأموریت و تعدد و گستردگی فراوان رده‌های وابسته در اقشار و صفوف مختلف و در موضوعات گوناگون نیز برخوردار است.

وی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار بر بیداری و هوشیاری ملت ایران تاکید کرد و افزود: مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی هیچگاه اجازه نمی دهند کشور به دست نااهلان بیفتد.

حجت الاسلام موسوی زیاده خواهی های آمریکا در مقابل ملت و دولت ایران را محکوم کرد و خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن واقعی ملت های مسلمان به ویژه ایران است و هیچگاه نمی خواهد این کشور مردمی پیشرفت کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454037

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454037/سازندگی-محرومیت-زدایی-بسیج-خط-مقدم-جنگ-اقتصادی-کشور-دولت-حمایت-بخش-خصوصی-زمینه-اشتغال-فراهم-کند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir