۰

خط و نشان فــرماندار ویژه چابهار برای مدیران تنبل، کم کار و بی تفاوت

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: به صورت جدی با مدیران کم‌کار و بی تفاوت برخورد شده و چابهار جای امنی برای مدیران نالایق و صندلی نشین نخواهد بود.
خط و نشان فــرماندار ویژه چابهار برای مدیران تنبل، کم کار و بی تفاوت
رحمدل بامری در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: پیرو اخطار قبلی هر دستگاهی که در عمل به وظایف خود کوتاهی کند، به مردم ظلم کرده است و در شهرستان چابهار رویکردهایی از سوی برخی از مدیران را شاهد هستیم و کار این افراد توجیه اقدام‌های انجام نشده و تنبلی کردن است که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی همه ما خدمت صادقانه به مردم است تاکید کرد: امروز با تحریم های ظالمانه دشمن، مردم متحمل فشارهای اقتصادی می باشند بنابراین میطلبد که به صورت جهادی درصدد رفع نقایص و کمبودها کمر همت را ببندیم.

فرماندار چابهار ادامه داد: مدیران صندلی نشین که رغبتی برای کار میدانی نداشته و نسبت به مسائل و مشکلات مردم در حوزه خدمتی بی‌تفاوتند در صورت ادامه رویه موجود ،برخورد قانونی و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه استراتژیک چابهار نباید با هیچ معضلی گرفتار باشد و باید همه امور زندگی مردم بروز و براساس نیازهای روز دنیا تنظیم شود و هدف اصلی مسئولین آسایش و از بین بردن بردن تورم باشد.

انتهای پیام/
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۲
کد مطلب: 454036
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *