۰

نماز عید قربان در مسجد امام حسین(ع) چابهار اقامه می شود

جانشین اداره تبلیغات اسلامی چابهار گفت: نماز عید قربان فردا به امامت امام جمعه چابهار در مسجد امام حسین(ع) برگزار می شود.
نماز عید قربان در مسجد امام حسین(ع) چابهار اقامه می شود
غلامحسین آرامش در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: نماز عید قربان به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی با تلاوت دعا در ساعت ۶:۳۰ صبح در مسجد امام حسین (ع) شهرستان چابهار برگزار می شود.

وی ضمن تبریک عید قربان افزود: عید قربان درسهای زیادی به همه مردم جهان می دهد که مهمترین آن تسلیم بودن در برابر ذات احدیت است همانگونه که حضرت ابراهیم(ع) با قربانی کردن فررزند خود بدون چون چرا تسلیم محض خداوند شد.

وی با بیان اینکه عید قربان، عید تذهیب نفس است ادامه داد: حضرت ابرهیم(ع) با اطاعت از امر الهی این درس بزرگ را به یادگار گذاشت چرا که قصد داشت به امر خدا و برای رضای خدا فرزندش اسماعیل(ع) را قربانی کند.

آرامش تاکید کرد: درس دیگر عید قربان به مسلمان جهان، رها شدن از تعلقات دنیوی است همانگونه که حضرت ابرهیم(ع) خشنودی خداوند و تکلیف را بر تمایلات و تعلقات دنیوی خود مقدم داشت.

جانشین اداره تبلیغات اسلامی چابهار تصریح کرد: همه مسلمانان جهان اگر می خواهند در زندگی معنوی به رشد و تعالی و به قرب الهی دست پیدا کنند، باید دل به مظاهر دنیوی نبسته و حاضر باشند از اسماعیل های خودشان همچون پول، مقام، علم و فرزند بگذرند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 454018
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *