۰

جشنواره مرداد ماه مونسون در چابهار مقدمه ای برای برگزاری یک فستیوال ملی

معاون گردشگری و فرهنگی منطقه آزاد چابهار گفت: جشنواره ای متنوع با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت غذای محلی سیستان و بلوچستان از ۲۴ تا ۲۹ مردادماه ۹۸ در سالن همایش های جمعی منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.
جشنواره مرداد ماه مونسون در چابهار مقدمه ای برای برگزاری یک فستیوال ملی
اکبر چاکرزهی در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: رقابت سرآشپزها با هدف معرفی بسیاری از غذاهای محلی استان سیستان و بلوچستان که تاکنون ناشناخته مانده اند برگزار می شود.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام تا ۲۵ مرداد ماه افزود: این فستیوال برای برگزاری یک جشنواره ملی در اسفند ماه در چابهار انجام می شود و اسکان رایگان شرکت کنندگان جزو بسته های تشویقی این مراسم خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه سوغات، هدایا و صنایع دستی مناطق مختلف کشور از دیگر برنامه های این جشنواره است ادامه داد: برای ایجاد فضایی متنوع و شاد برای مسافرین، گردشگران و شهروندان برنامه هایی فرهنگی و هنری از جمله موسیقی سنتی نواحی مختلف کشور تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: در این فستیوال ورزش های دریا محور مانند موج سواری، اسکی روی آب و قایق سواری و دیگر ورزش های ساحلی نیز برگزار می شود.

چاکرزهی خاطرنشان کرد: در نشست های آتی با استانداری و کمیته سوخت استان سیستان و بلوچستان تمهیدات و تدابیری جهت مشکل سوخت خودروهای مسافران باتوجه به بعد مسافت اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 454009
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *