۰

ایجاد تمهیدات لازم برای افزایش مرغ زنده در چابهار/ خروج مرغ پرورشی شهرستان به استان های دیگر تخلف است

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه چابهار گفت: سرمایه گذاران تولید و پرورش مرغ باید در راستای دفاع از حقوق مصرف کنندگان و شهروندان با توجه به فشارهای اقتصادی موجود در سطح کشور اعتدال قیمت را رعایت کنند.
ایجاد تمهیدات لازم  برای افزایش مرغ زنده در چابهار/ خروج مرغ پرورشی شهرستان به استان های دیگر تخلف است
علی رضا میر در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: نظارت بر ساماندهی وضعیت عرضه و توزیع مرغ در سطح شهرستان توسط دستگاه های اجرایی و رعایت اعتدال در دریافت سود عقلانی و منفعت از سوی سرمایه گذاران بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به گرانی، عدم رعایت قیمت های مصوب فروش مرغ، عدم صدور فاکتور، عرضه مرغ زنده در سطح شهر را از مشکلات کنونی عنوان و ادامه داد: کمبود مرغ در سطح شهرستان بعضی مواقع موجب رسانه ای شدن و انتشار در فضای مجازی شده است که می بایست با مدیریت صحیح و پیگیری متولیان امر از تکرار آن جلوگیری شود.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات مناسب جهت سرمایه گذاری در امر تولید و پرورش مرغ و ایجاد اشتغال پایدار در این زمینه ادامه داد: با توجه به نیاز شهرستان و وجود تعداد ۷ واحد تولیدی مرغ، الزاما خروج مرغ از سطح شهرستان با صدور مجوز توسط دامپزشکی و با نظارت جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صورت می گیرد.

میر تشریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان در صورت مشاهده هر گونه کامیون حامل مرغ زنده به مقاصد سایر شهرستان ها که فاقد مجوز دامپزشکی می باشند جلوگیری کرده و نسبت به ثبت و ضبط  کامیون اقدام و طبق قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نسبت به جمع‌آوری و پلمپ مرغ فروشی های غیر قانونی و فاقد مجوز که به صورت زنده اقدام به فروش مرغ می نمایند، با همراهی انتظامی مبادرت خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن عید سعید قربان بازدید مشترکی در روز امروز با حضور نمایندگانی از فرماندا ری، شهرداری، صنعت، معدن و تجارت، اداره دامپزشکی و اداره جهاد کشاورزی از محل عرضه دام و مرغ زنده صورت گرفته است.

انتهای پیام/
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 454008
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *