۰
امام جمعه چابهار؛

جوانان ظرفیت های عظیم کشور را شکوفا کنند/ تحقق گام دوم انقلاب تیری برنده در قلب تحریم است

امام جمعه چابهار گفت: جوانان کشور باید با گام برداشتن در گام دوم انقلاب تحریم های سست تارعنکبوتی دشمن را تارو مار کنند و این مهم با استخراج معادن و ذخایر کشور حاصل می شود.
جوانان ظرفیت های عظیم کشور را شکوفا کنند/ تحقق گام دوم انقلاب تیری برنده در قلب تحریم است
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز بیان کرد: در گام دوم انقلاب جوانان باید بپا خیزند و ایران با دارا بودن ۷ درصد معاون غنی دنیا را در اختیار داریم و مدیران خردمند می توانند کشور را ثروتمند و بی نیاز کنند.

وی با اشاره به موقعیت استراتژی ایران میان شرق و غرب دنیا ادامه داد: کدام کشور با ۱۵ کشوری که ۶۰۰ میلیون جمعیت اطرافش است هم مرز است و ایران با این امتیاز و ظرفیت های کشور در رتبه اول جهان است.

امام جمعه چابهار با اشاره به اینکه جوانان باید این ظرفیت های عظیم را شکوفا کنند ادامه داد: در چهل سال گذشته با انواع فشارها، تهدیدها و جنگ های روانی از طرف دشمنان روبرو بودیم و در چنین شرایطی نماز جمعه پناهگاه و نقطه آرامش مردم است.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان خاطرنشان کرد: این اقتدار به برکت رهبر انقلاب است آن اقتداری که در خلیج فارس است موجب شده دشمنان ما خوار و ذلیل شوند. جایی که کفر و دشمن است با قدرت تمام وارد می شویم و جایی هم که مردم باشند آماده جانفشانی در راه مردم و نظام هستیم.

وی با بیان اینکه لطف خدا و رهبري امام راحل(ره) سبب شده تا هميشه سربلند و پيروز باشيم تاکید کرد: ايران به بركت توان نيروي داخلي در بسياري از صنعت ها و تجهيزات و مباحث پزشكي جزء كشورهاي برتر دنياست.

وي ادامه داد: رمز ماندگاري انقلاب اسلامي، حاكميت ديني، اسلامي و مردمي بودن آن است و در واقع مردم همه كاره اين انقلاب هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام پنجم تاکید کرد: مناسبت هایی که امروز داریم شهادت امام باقر علیه السلام می باشد که با باقر العلوم منتسب می باشند و امامان ما بعد از ایشان همه از اولاد این معصوم می باشد که در تورات نام ایشان ذکر شده است.

انتهای پیام/
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 454001
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *