۰

۲۳ مرداد پهلو گیری سومین کشتی از هند در بندر چابهار/ ظرفیت بالای بندر شهید بهشتی در ترانزیت مواد معدنی به کشورهای دیگر

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون دو کشتی به صورت مستقیم از بنادر هند در بندر چابهار پهلو گرفته است و ۲۳ مرداد ماه نیز کشتی سوم وارد بندر شهید بهشتی چابهار خواهد شد.
۲۳ مرداد پهلو گیری سومین کشتی از هند در بندر چابهار/ ظرفیت بالای بندر شهید بهشتی در ترانزیت مواد معدنی به کشورهای دیگر
به گزارش چهاربهاران بهروز آقایی در حاشیه بازدید میدانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور از بندر شهید بهشتی چابهار که در راس هیاتی به سیستان و بلوچستان و چابهار سفر کرده است بیان کرد: ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد که می توان از امکانات موجود برای نگهداری و حمل بارهای وارداتی و صادراتی از طریق بندر چابهار بهره برد.

وی با بیان اینکه با تخصیص بار به طور قطع تامین سوخت، خدمات رفاهی، امکانات لجستیکی، گمرکی و ایجاد زیرساخت ها تسهیل می شود ادامه داد: برنامه ای صورت گرفته تا بر اساس زمان بندی انجام شده، برنامه خطوط

کشتیرانی لاینر، از اوایل ماه جاری به صورت هفته ای برقرار شود.

مدیر کل بندر چابهار با اشاره به اینکه این بندر در واردات، به کالاهای اساسی کشور توجه ویژه ای دارد تشریح کرد: از ابتدای مرداد ماه جاری، کشتی های کانتینری حامل کالاهای اساسی در این بندر پهلوگیری کرده اند.

وی با بیان اینکه این کشتی ها از بنادر کشورهای آسیایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد این بندر شدند خاطرنشان کرد: عملیات تخلیه این کشتی های کانتینری در بندر شهید کلانتری چابهار در کمتر از ۱۲ ساعت انجام شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 453998
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *