۰

خبرنگار آیینه حل مشکلات جامعه و مردم است/فضای مجازی یکی از مهمترین ظرفیت های اطلاع رسانی دنیاست

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار گفت: حفظ جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه در جامعه مهم است چراکه خبرنگار آیینه تمام نمایی برای حل مشکلات جامعه و مردم می باشد.
خبرنگار آیینه حل مشکلات جامعه و مردم است/فضای مجازی یکی از مهمترین ظرفیت های اطلاع رسانی دنیاست
محمد محمدی در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: براساس اصل خبررسانی مهم است که گوینده و نویسنده خبر آنچنان شفاف خبررسانی کنند که درک و دریافت مخاطب از مطالب و موضوعات مطرح راحت باشد.

وی در خصوص وظیفه ذاتی خبرنگار عنوان کرد: خبرنگار نباید غیرشفاف و دوگانه بنویسد تا هر مخاطب برداشتی از خبر او داشته باشد؛ بلکه بایددر انتقال اخبار کاملا شفاف عمل کنند.

وی با بیان اینکه رسانه باید در مسیر دمیدن روح امید در جامعه و بین مخاطبان خود تلاش فراوانی داشته باشد ادامه داد: فضای مجازی یک ظرفیت است که باید از آن بهره‌گیری کرد؛ اما عده‌ای از این فضا سوءاستفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسالت خبرنگاران بسیار مهم است، عنوان کرد: دستگاهای اجرایی باید بدانند خبرنگاران بال‌های آنها هستند و باید شأن و منزلت آنان درحد اعلا رعایت شود.

وی در پایان با بیان اینکه سالگرد شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار کشورمان در افغانستان در تقویم رسمی کشور با عنوان روز خبرنگار نامیده شده است خاطرنشان کرد: منزلت و شان خبرنگار در جامعه بسیار بالاست و حلال بسیاری از مشکلات می باشند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 453997
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *