نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی:

ساماندهي در توليدات نوشت افزار پیشرفت اقتصاد و تولید ملی را در بردارد/ لزوم حمایت از تولیدکنندگان صنعت لوازم التحریر ایرانی

16 مرداد 1398 ساعت 7:32

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: عرضه اجناس تولید داخل و توانمندی ها موجود در صنعت نوشت افزار نقش مهمی در رونق اشتغال، بهبود اوضاع معیشتی مردم و رشد و پیشرفت اقتصاد دارد.


عبدالغفور ایرانژاد در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به خرید نوشت افزارهای ایرانی در جامعه که مستلزم فرهنگ سازی است بیان کرد: چند سالی است كه نوشت افزار باكیفیت داخلی و قابل رقابت با مشابه خارجی در كشور تولید می شود كه برای كمك به رونق اقتصادی و توسعه فرصت های شغلی نیاز به حمایت نهادهای آموزشی دارد تا فرهنگ خرید كالای ایرانی بیش از پیش در جامعه و بین خانواده ها نهادینه شود.

وی ادامه داد: در این زمینه نیاز به مشاركت و همراهی رسانه های خبری دیداری، نوشتاری، شنیداری و حتی فضای مجازی است.
 
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه مسأله فرهنگی دغدغه هر ایرانی است، گفت: كار و اقدام فرهنگی هزینه ‌بر است و وقتی دشمنان ایران اسلامی در زمینه تهاجم فرهنگی مبالغ هنگفتی را هزینه می‌كنند ما نیز باید برای تدافع هزینه و برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید خود را موظف به حمایت از كالای ایرانی بدانیم افزود: خانواده های ایرانی با خرید نوشت افزار ایرانی حس تولید بیشتر را در تولید کنندگان داخلی تقویت می کنند که با تمام توان به فکر تولید با ظرفیت کامل باشند.
 
ایرانژاد ادامه داد: برای اینکه چرخ اقتصاد کشور بچرخد لازم است در هر بخشی کالای ایرانی خرید کنیم تا رونق تولید، کسب و کار و معیشت خانواده تامین شود و با خرید نوشت افزار ایرانی می‌توان این صنعت را به سمت تولید و کار بیشتر سوق داد.
 
وی تصریح کرد: با افزایش استفاده از لوازم التحریر ایرانی نه تنها باعث رونق و افزایش تولید داخل می شود و بهبود معیشت کارگران ایرانی را به دنبال دارد بلکه از خروج سالیانه میلیاردها ارز از کشور جلوگیری می‌شود.
 
نماینده مردم چابهار با اشاره به رفع مشکلات و حمایت از تولیدکنندگان این صنعت خاطرنشان کرد: برخورد جدی با قاچاق، وجود نظارت بر بازار نوشت افزار، حمایت از تولید کنندگان، پرداخت تسهیلات بانکی مناسب، در نظر گرفتن سهمیه مشخص برا محصولاتی از جمله کاغذ میتوان کمک خوبی به تولید کنندگان لوازم التحریر و نوشت افزار انجام شود.

انتهای پیام/
 
 
 


کد مطلب: 453993

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453993/ساماندهي-توليدات-نوشت-افزار-پیشرفت-اقتصاد-تولید-ملی-بردارد-لزوم-حمایت-تولیدکنندگان-صنعت-لوازم-التحریر-ایرانی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir