۰

حل مشکلات خانواده شهدا اولویت مسئولان باشد/ امنیت و رفاه امروز کشور دست مایه جانفشانی و ایثار شهداست

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: کار بزرگ شهدا همه ما را مدیون ایشان نموده است به همین جهت در حد توان تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات خانواده ایشان خواهیم نمود.
حل مشکلات خانواده شهدا اولویت مسئولان باشد/ امنیت و رفاه امروز کشور دست مایه جانفشانی و ایثار شهداست
به گزارش چهاربهاران نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان چابهاری که عصر دیروز در دفتر فرماندار شهرستان برگژار شده ییان کرد:دوست داریم حضور ما در اینجا مشکلی از شما عزیزان را حل کند و در این مورد تمام تلاش های لازم انجام خواهد شد.

وی حضور خانواده شهدا و جانبازان را مغتنم و ارزشمند توصیف و تاکید کرد: بابت اینکه از شما خواستیم تا به این مکان بیاید عذرخواهی می کنم؛ زیرا وظیفه ایجاب می کرد بنده خدمت شما عزیزان برسم لکن توفیق شد در این مکان در حضورتان باشیم.

آیت الله محامی ادامه داد: عظمت شهدا بسیار زیاد است زیرا آنان مانند ستارگانی در آسمان انقلاب اسلامی می درخشند و ما از نور وجودشان بهره مندیم.

وی با بیان اینکه خانواده معزز شهدا یک عمر با مشکلات دست و پنجه نرم کرده اند تصریح کرد: بنده در برابر عظمت شهدا و خانواده ایشان احساس حقارت می کنم و در خصوص اشتغال خانواده شهدا و جانبازان چابهار پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ما مدیرکل بیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان آماری از تعداد شهدا و جانبازان و آزادگان شهرستان چابهار ارائه نمود.

سپس خانواده معزز شهدا و جانبازان حاضر در جلسه پاره ای از مشکلاتشان را بیان کردند.

در پایان نیز هدایایی به رسم یاد بود از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به خانواده معزز شهداء و جانبازان حاضر در جلسه اعطاء شد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 453985
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *