۰

ارائه مشوق های سرمایه گذاری برای بهره برداری مجتمع صد هکتاری دریا بزرگ چابهار

شهردار بندر چابهار گفت: ارائه مشوق های سرمایه گذاری باعث ایجاد فرصتهای بهتر برای ورود سرمایه گذاران در مجتمع پارك صد هكتاري بهاران(دریا بزرگ) می شود.
ارائه مشوق های سرمایه گذاری برای بهره برداری مجتمع صد هکتاری دریا بزرگ چابهار
به گزارش چهاربهاران یونس حقانی در جلسه ای که با حضور جمعي از كارشناسان شهرداري در دفتر كار شهردار برگزار شد تاکید کرد: ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و تحریک ذائقه سرمایه گذاران بوسیله آشنا نمودن آنها با جاذبه های اقتصادی و برجسته سازی پتانسیل های گردشگری بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دریا بزرگ چابهار یکی از زیباترین پروژه های شهرداری در سطح شهرستان به شمار می آید عنوان کرد: وجود سواحل خشن و بکر در این پروژه باعث می شود تا هر همه ساله و به خصوص در عید نوروز جمعیت زیادی از نقاط مختلف کشور به این قسمت از سواحل بیایند.

شهردار بندر چابهار ادامه داد: در حال حاضر ساخت مجتمع رفاهی یکی از پروژه های در حال ساخت این محدوده می شود و سرمایه گذاران می توانند و با قبول پروژه های شهرداری در این قسمت مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به استقبال اژ طرح های روز دنیا در سواحل مکران خاطرنشان کرد: شناسائی فرصت های سرمایه گذاری و ارائه بسته های جامع مشارکتی را از جمله محور های برنامه ریزی واحد سرمایه گذاری شهرداری می باشد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 453981
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *