۰

برخورد جدی دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی کنارک

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کنارک گفت: دستگاه قضایی در مبارزه با فساد با هیچکس تعارف ندارد و اگر کوچکترین فساد اقتصادی در جنوب استان وجود داشته باشد به شدت برخورد خواهد شد.
برخورد جدی دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی کنارک
به گزارش چهاربهاران مجتبی نکوئیان ظهر امروز در دیدار مردمی با معتمدین و ریش سفیدان بخش «زرآباد» شهرستان کنارک با اشاره به دستگیری مفسدان اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: دستگاه قضایی در مبارزه با فساد با هیچکس تعارف ندارد و در راستای امنیت اقتصادی تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه باعث تقویت وحدت و انسجام می شود.

وی تاکید کرد: همکاری مردم با نیروی انتظامی در جهت کنترل قاچاقچیان، سوخت کش ها و دستگیری سارقان باعث رشد، شادابی و نشاط در جامعه می شود.

وی با اشاره به اعلام رضایت مندی مردم بخش «زرآباد» از نیروی انتظامی این بخش، افزود: همکاری و تعامل بسیار خوبی بین مردم و مسوولین در بخش زرآباد وجود دارد.

امام جمعه اهل سنت شهر زرآباد نیز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به بعد مسافت بخش «زرآباد» با مرکز شهرستان کنارک راه اندازی شعبه دادگاه در این بخش ضروری است همچنین برخورد دستگاه قضایی با مسببان سلب امنیت در جامعه قابل ستایش است.

مولوی عبدالملک مهروزهی با اشاره به بحث اعتیاد در بین جوانان و نوجوانان اظهار کرد: متاسفانه امروز داریم مشاهده می کنیم بیشتر ابتلایان به مواد مخدر نوجوانان زیر ۲۰ سال می باشند امروز اعتیاد به عنوان یک سرطان در جامعه تبدیل شده است و باید برخورد شود.

انتهای پیام/
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 453974
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *