۰

بررسی برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور در بندر چابهار

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: امکانات و ظرفیت های چابهار برای بررسی مسابقات فوتبال ساحلی کشور توسط نماینده فدراسیون مربوطه مورد نظارت و بررسی قرار گرفت.
بررسی برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور در بندر چابهار
عمر بلوچ در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: با توجه که امکانات و قابلیت های استان برای برگزاری مسابقات و تمرین تیم های ملی فوتبال ساحلی بسیار مناسب و بالا می باشد از اینرو ظرفیت های ورزشی بندر چابهار مورد استقبال نمایندگان فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری مسابقات رسمی و بین المللی به تیم ملی فوتبال ساحلی ارائه شده است تاکید کرد: موافقت اولیه مشاور ارشد فدراسیون فوتبال به دست آمده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال که درخواست بازی دوستانه را به کشورمان داده است در آینده نزدیک رقابت دوستانه ای را با تیم ملی ایران به میزبانی زمین ساحلی استاندارد چابهار برگزار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان فدراسیون فوتبال ساحلی کشور در سفری دو روزه به بندر چابهار از زمین فوتبال ساحلی و مدرسه فوتبال شهید بهشتی کوی بندر بازدید، همچنین از خاک استفاده شده در زمین های ساحلی چابهار نمونه برداری شد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 453973
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *