۰

پرورش میگو و شتر ظرفیت بی‌بدیل سواحل مکران

معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار گفت: پرورش میگو و شتر دارای قابلیت ها و پتانسیل های بالقوه سواحل مکران به ویژه حوزه شهرستان چابهار در بخش کشاورزی و شیلات دارد.
پرورش میگو و شتر ظرفیت بی‌بدیل سواحل مکران
به گزارش چهاربهاران عادل عفتی در جلسه ای که به منظور بررسی قابلیت ها و پتانسیل های بالقوه سواحل مکران به ویژه حوزه شهرستان چابهار در بخش کشاورزی و شیلات در فرمانداری چابهار برگزار شد افزود: تدوین بسترهای سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به ویژه شیلات و کشاورزی جهت ارائه به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از جمله ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) باید به دقت انجام شود.

وی با اشاره به مطالعات فنی، اقتصادی و مناسب نسبت به انجام سرمایه گذاری در این خصوص تاکید کرد: پشتیبانی از سرمایه گذاران بخش خصوصی و جوامع محلی به صورت کلان به ویژه ایجاد اشتغال خرد پایدار باعث رونق اقتصادی می شود.

معاون هماهنگی و عمرانی فرمانداری چابهار ادامه داد: این شهرستان به لحاظ آب و هوای مطلوب در پرورش انواع پستانداران، آبزیان و میوه جات گرمسیری موقعیتی مطلوب برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است.

عفتی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی نقش بسزایی در حمایت بخش خصوصی دارند و باید همه مدیران در خدمات رسانی به اشتغال های اینچنینی نهایت تلاش خود را بکار ببندند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 453953
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *