۰
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

سرعت تخلیه کشتی‌ها در بندر چابهار به یک روز رسید/ نقش مهم تخلیه کشتی ها در کنترل قیمت بازار

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تخلیه کشتی کانتینری لاستیک در کمتر از یک روز در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.
سرعت تخلیه کشتی‌ها در بندر چابهار به یک روز رسید/ نقش مهم تخلیه کشتی ها در کنترل قیمت بازار
حسین شهدادی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به تخلیه کشتی کانتینری لاستیک در یک روز بیان کرد: تخلیه کشتی های حامل کالاهای اساسی با بالاترین سرعت مانع از افزایش قیمت کالا، حفظ تعادل و جو روانی بازار می شود.
 
وی در خصوص عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار افزود: کشتی بهداد حامل کالای اساسی گندم، به صورت کاپوتاژ از بندر امام خمینی(ره) به مقصد بندر شهید بهشتی چابهار بارگیری شد و در این بندر پهلوگیری کرد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بنادر ایران نقش مهمی در تأمین کالاهای اساسی مردم دارند و بندر اقیانوسی چابهار نیز از این حیث مستثنا نیست.

وی با اشاره به افزایش رضایت صاحبان بار و کالا در چابهار تصریح کرد: افزایش کیفیت خدمات بندری، به دنبال سرعت تخلیه و بارگیری کشتی ها به ویژه کشتی های حامل کالاهای اساسی در بندر چابهار هستیم تا موجب افزایش رضایت صاحبان بار و کالا باشیم.

شهدادی با اشاره به اهمیت ایمنی و سرعت تخلیه کشتی ها، گفت: با توجه به نقش پررنگ کالاهای اساسی در زندگی مردم، اگر تخلیه این کالاها با سرعت مناسب انجام و به سوی بازارهای هدف در داخل کشور روانه شود، مانع از افزایش قیمت آن در اثر کمبود کالا و موجب تعادل جو روانی بازار می شود.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در همین خصوص عملیات تخلیه کشتی کانتینری وارداتی دیگری که محتوی کالای اساسی لاستیک خودرو بود در کمتر از یک روز انجام شد که اقدام تأثیرگذاری در این حوزه محسوب می شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 453948
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *