۰

قیمت هر کیلو گوشت گوساله در قصابی های چابهار ۵۲ هزار تومان مصوب شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوساله با استخوان در قصابی ها جهت ارایه به مصرف کنندگان ۵۲ هزار تومان مشخص شده که واحدهای عرضه کننده موظف به فروش در همین نرخ می باشند.
قیمت هر کیلو گوشت گوساله در قصابی های چابهار ۵۲ هزار تومان مصوب شد
هادی اکبری در گفت و گو با چهاربهاران افزود: به منظور کاهش قیمت گوشت قرمز در سطح بازار شهرستان، طی برنامه ریزی انجام شده ورود دام زنده با قیمت تعادلی به شهرستان انجام گرفته که با نظارت دامپزشکی و همکاری شهرداری دامهای مذکور به صورت روزانه ذبح و در سطح قصابی ها در حال توزیع می باشد.

وی با اشاره به تنظیم بازار گوشت تاکید کرد: به‌منظور تأمین نیاز بازار و کنترل قیمت گوشت گرم با نرخ مصوب در شهرستان توزیع‌ می شود و قصاب ها موظف به درج قیمت می باشند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چابهار ادامه داد: موضوع تامین واردات گوشت قرمز تنظیم بازاری طبق روال در حال انجام است و تغییری در آن صورت نگرفته است برای تنظیم بازار گوشت قرمز واردات این محصول در روزهای گذشته افزایش یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نحوه توزیع گوشت تنظیم بازاری با نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و روند تامین محصولات تنظیم بازاری گوشت و مرغ قطع نشده است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 453944
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *