۰

شب‌های مونسون چابهار فیروزه‌ای شد/ پخش همزمان برنامه شب‌های فیروزه‌ای از شبکه‌های تهران و هامون

مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار گفت: جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» بعد از سفر به استان‌های فارس، کرمان، یزد، مشهد، اردبیل به منطقه آزاد چابهار رسید.
شب‌های مونسون چابهار فیروزه‌ای شد/ پخش همزمان برنامه شب‌های فیروزه‌ای از شبکه‌های تهران و هامون
مهدی آبروش در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» بیان کرد: این برنامه ترکیبی و زنده کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استان‌ها روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

وی ادامه داد: عوامل تولید این برنامه در ششمین سفر خود به استان سیستان و بلوچستان (شهرستان چابهار) آمده اند و در شب اول این برنامه میزبان شهرام عبدلی هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون بودند و در دومین برنامه امشب (دوشنبه 7 مرداد) میزبان فلور نظری، بازیگر سینما و تلویزیون خواهیم بود.

مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار افزود: برنامه «شب فیروزه‌ای» از شبکه پنج سیما و شبکه استانی هامون مرکز سیستان و بلوچستان از ششم تا دهم مردادماه ۹۸ با مشارکت منطقه آزاد چابهار به‌صورت مشترک روی آنتن می‌رود.

وی هدف از اجرای این برنامه در چابهار؛ معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و اجتماعی منطقه آزاد چابهار عنوام کرد.

آبروش گفت: در این برنامه هنرمندان سرشناس ملی و چهره‌های برتر استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف ازجمله کارآفرینان برتر به‌عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

شرکت برای عموم در این برنامه آزاد است و جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری هرشب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 453938
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *