۰

برقراری امنیت و سلامت مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است/ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان در راستای توسعه و پیشرفت منطقه

فرماندار شهرستان کنارک گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی از ابتدا بر چهار پایه مشارکت مردمی، امنیت، سلامت و رقابت بنا شده و وظیفه ما برقراری امنیت و سلامت انتخابات است.
برقراری امنیت و سلامت مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است/ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان در راستای توسعه و پیشرفت منطقه
به گزارش چهاربهاران، حمیدالدین یوسفی در گردهمایی روحانیون و علما بیان کرد: نشست علما و مسئولین شهرستان با نگاه به درک متقابل و با استفاده همه ظرفیت های برای خنثی سازی و پیشبرد امور توسعه منطقه و شهرستان بسیار ضروری و مهم است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران برخوردار به دو قدرت نرم و سخت که قدرت نرم نقش مردم و قدرت سخت نقش نیرو ها مسلح است.

وی با اشاره به اینکه باید بستر را برای انتخاباتی سالم و امن فراهم کنیم تصریح کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی از ابتدا بر چهار پایه مشارکت مردمی، امنیت، سلامت و رقابت بنا شده و وظیفه ما برقراری امنیت و سلامت انتخابات است.

فرماندار کنارک با بیان اینکه برگزاری انتخابات باشکوه و سالم بسیار مهم است گفت: ستاد انتخابات شهرستان با تمام توان برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات و رسیدگی به پرونده های فاقدین شناسنامه با تمام توان پای کار هستیم و حمایت های لازم را در این مباحث خواهیم داشت.

یوسفی با اشاره به ظرفیت های بالقوه شهرستان گفت: کنارک در زمینه صید و صیادی، گردشگری، کشاورزی نقش مهمی در توسعه استان سیستان و بلوچستان دارد.

وی با اشاره به پروژه کشت صنعت مکران که از مهمترین پروژه های عمرانی اولویت دار و مهم استان و شهرستان است خاطرنشان کرد: در پروژه کشت صنعت مکران بیش از چهارهزار نفر به صورت مستقیم بهره مند می شوند و اولویت جذب با افراد بومی است.

امام جمعه شهرستان کنارک ضمن تبریک سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمان بنیانگذار نظام حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: سنگر والای امامت جمعه، جایگاهی برای تبیین احکام اسلام و روشنگری اندیشه مسلمانان است و وحدت بخش مؤمنان و خنثی ساز توطئه‏ های مخالفان و معاندان باشد.

 حجت الاسلام نعیم بامری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نشست ائمه جمعه گفت: رفتار و عمل ائمه جمعه باید به‌گونه‌ای باشد که مردم از آن دین، تقوا، صداقت و انقلابی گری را استشمام کنند، استفاده از جوانان مؤمن، با فکر و مورد اعتماد را در ستادهای نمازجمعه ضروری است و خطاب به ائمه جمعه توصیه کردند خطبه‌ها را کوتاه، بلیغ و رسا بیان کنند.

وی اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی با وجود مشکلات افزود: می دانیم مردم مشکلاتی دارند که باید برای حل آن همت کنیم و این عزم در همه مسئولان جدی است.

امام جمعه کنارک گفت: باید بپذیریم که در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم اما باید در کنار هم با عزم جدی برای عبور از این شرایط همت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر رابطه محكمی بين مسئولان و مردم وجود داشته باشد، اعتمادسازی عمومی دوچندان می شود و كارها به خوبی پيش می رود و اگر همكاری صورت نگيرد انجام امورات در هیچ دستگاهی امكان پذير نيست.

انتهای پیام/



 
يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 453937
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *