۰

ستاد اطلاع رسانی و رسانه های همگانی فرمانداری ویژه چابهار تشکیل شد

فرماندار ویژه چابهار گفت: روابط عمومی قلب تپنده هر دستگاه و نقش بسزایی در جهت دهی افکار عمومی دارد از طرفی از رسانه های منتقد استقبال می کنیم، نقد منصفانه رسانه ها مسیر توسعه ی پایدار را هموار و موانع تحقق آنرا رفع می نماید.
ستاد اطلاع رسانی و رسانه های همگانی فرمانداری ویژه چابهار تشکیل شد
رحمدل بامری در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: این ستاد در راستای تشکیل ستاد اطلاع رسانی، رسانه های همگانی و شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان وباتوجه به اهمیت و نقش روابط عمومی در جلوکیری از تنویر افکار عمومی و پاسخگوکردن دستگاه هاو ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی ها و ضرورت ارتقای وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی تاکید کرد: روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان ها با افکار عمومی و همکاران خود قلب تپنده یک سازمان بوده و دستاوردها، برنامه ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را به افکار عمومی و از طرفی دیگر، خواسته ها، نیازمندی ها و مطالبات افکار عمومی و همکاران را به مدیران سازمان و ارائه دهندگان خدمات منعکس می کنند.

وی ضمن تشریح جایگاه و اهمیت روابط عمومی های ادارات؛ نقش برخی دستگاه ها در این شهرستان را با اهمیت توصیف کرد و گفت: برخی دستگاه ها در شهرستان چابهار، در حد و اندازه اداره کل هستند و پروژه های بزرگ را به اجرا در می آورند لذا اطلاع رسانی عملکرد این دستگاه ها بر عهده روابط عمومی های آن دستگاه ها بوده و نقش رسانه در تحقق اهداف توسعه از ضرورت هاست.

وی عنوان کرد: نقد منصفانه رسانه ها حتی رسانه منتقد می تواند در رفع موانع توسعه موثر باشد و انتظارات جامعه هدف را که مردم باشند برآورده سازد.

بامری عنوان کرد: روابط عمومی امروز باید بتواند در جهت دهی افکار عمومی در مسیر تحول و توسعه نقش کلیدی ایفا کند که در این راه به کارگیری ابزارهای نوین ارتباطی در جهت برقراری ارتباط پویا تر با مخاطبان ، یکی از راه های ممکن در جهت نیل به این هدف است، مسوولین روابط عمومی باید در تقویت این نقش قوی ظاهر و پل اصلی رسانه‌ها و مدیر اجرایی باشند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی های دستگاهها دعوت از مردم و مسئولان به وحدت و انسجام و یکپارچگی و تعمیم دادن آن در بین آحاد جامعه و تلطیف فضای عمومی است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 453935
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *