۰

رونمایی از قابلیت عشایری بالقوه چابهار در پایتخت

معاون هماهنگی و عمرانی فرمانداری چابهار گغت: به مناسبت ارائه قابلیت ها و توانمندیهای بالقوه جامعه روستایی و عشایری کشور چهارمین نمایشگاه توانمدیهای روستاییان و عشایر کشور از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ مرداد در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران برپا خواهد شد.
رونمایی از قابلیت عشایری بالقوه چابهار در پایتخت
به گزارش چهاربهاران عادل عفتی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه در تهران افزود: به منظور انجام هماهنگی های لازم جهت ارائه قابلیت و پتانسیل های بالقوه مناطق روستایی و عشایری شهرستان چابهار در نمایشگاه مذکور جلسه ای در حوزه مدیریت روستایی و عشایری برگزار شده است.

وی با اشاره به نقش ادارات در این نمایشگاه تاکید کرد: موضوعات اساسی قابل ارائه در نمایشگاه و تقسیم وظایف هر یک از دستگاه های اجرایی مسئول شهرستان در برگزاری نمایشگاه فوق موثر می باشد.

معاون هماهنگی و عمرانی فرمانداری چابهار ادامه داد: شهرستان چابهار با توجه به ظرفیت بالقوه روستایی و عشایری در تولید صنایع دستی بسیار مقتدر و موثر پیش رفته است.

وی با اشاره به جایگاه تولیدات روستایی در بازارهای کشور خاطرنشان کرد: تولیدات به دست آمده از طبیعت و حیوانات اهلی، دریا و غیره و ذالک در چابهار توانسته بازار منحصر به فردی را ایجاد کند. انتهای پیام/
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 453934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *