۰

منافقین در عملیات مرصاد در کمین الهی گرفتار شدند/ مرصاد؛ پایانی بر فروغ جاویدان

مسئول نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان چابهار گفت: منافقین در عملیات مرصاد در کمین الهی گرفتار شده و به سزای اعمال خود رسیدند.
منافقین در عملیات مرصاد در کمین الهی گرفتار شدند/ مرصاد؛ پایانی بر فروغ جاویدان
احمدعلی سرحدی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به عملیات مرصاد که یکی از نشانه های امداد غیبی خداوند بود بیان کرد: در عملیات مرصاد با برنامه ریزی که منافقین با عراقی ها انجام داده بودند قرار بود ارتش عراق با هجوم سنگین به مناطق جنوبی ایران، رزمندگان اسلام را به خود مشغول کند تا منافقان بتوانند به راحتی وارد ایران شده و تا تهران پیشروی کنند، اما این پیروزی برای منافقان رویایی بیش نبود و با توجه به ایمان و زبدگی نیرو‌های اطلاعاتی ایران و همچنین مقاومت و ایثار رزمندگان نتوانستند کاری از پیش ببرند و دشمنان در همان گام اول ناکام ماندند.
 
وی تصریح کرد: نیروهای رژیم بعث عراق هم با شکست‌های پیاپی در اواخر جنگ به دنبال این بودند که امتیازات بیشتری از قطعنامه دریافت کنند لذا به تهاجم علیه ملت ایران در مرزهای جنوبی و همکاری با منافقان در عملیات فروغ جاویدان پرداختند.
 
مسئول نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در چابهار با اشاره به خطای راهبردی دشمن بعثی و تحلیل غلط منافقین و ظرفیت دفاعی ایران افزود: عملیات فروغ جاویدان، در ابتدا حساسیت های فراوانی را در عرصه منطقه ای و جهانی بر انگیخت اما با رشادت رزمندگان اسلام در عملیات متقابل با نام «مرصاد» به یک شکست راهبردی و خفت بار منتهی شد و منافقین منفور و متجاوز با تحمل تلفات سنگین و گریختن از صحنه نبرد شکست سنگینی متحمل شدند.
 
نقطه طلایی پیروزی در عملیات مرصاد وحدت و همدلی بود
وی نقطه طلایی پیروزی لشکر اسلام بر کفر و نفاق را وحدت و همدلی همه نیرو‌های تحت امر در زمان جنگ دانست و ادامه داد: اگر عنایت خداوند، قاطعیت رهبری امام خمینی (ره)، رشادت رزمندگان اعم از نیروهای مردمی غرب کشور، بسیجیان، ارتش، سپاه و فرماندهان نظامی و حضور یکپارچه مردم در عملیات مرصاد نبود به طور قطع نظام با چالش‌های جدی مواجه می‌شد.
 
سرحدی گفت: دفع تجاوز دشمن، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، صیانت از ارزش‌های اسلامی، نشان دادن ماهیت واقعی منافقان به دیگران و زمینه‌سازی برای دست‌یابی به پیشرفت‌های بزرگ ایران اسلامی همه و همه از دستاورد‌های عملیات غرور‌آفرین مرصاد بود که رزمندگان همدانی در بسترسازی برای تحقق آن‌ها نقش مؤثری داشته است.
 
وعده خدا حق است
وی با اشاره به اینکه این عملیات و چندین عملیات دیگر در ایران به دستور مستقیم امریکا و اسرائیل بود اذعان کرد: خواست و اراده خداوند بر این بود که در پنجم مرداد 67 انتقام همه ترورها را پس بدهند چون وعده خدا حق است «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» اگر در راه خدا مقاومت و صبر کنید قطعا خداوند یاریگرتان خواهد بود و فرشتگان و ملائک خداوند همانطور که در جنگ بدر به یاری مسلمانان آمدند در گردنه چهارزبر هم با نقشه خوب فرمانده لایق شهید صیاد شیرازی از عاملین ترورها انتقام گرفتند.
 
عملیات مرصاد؛ پایانی بر فروغ جاویدان
این مسئول ادامه داد: به طوری که تمامی مهاجمین شرکت کننده در عملیات فروغ جاویدان یا کشته شدند و یا به سوراخی به نام پادگان اشرف خزیدند و سال ها در آنجا زندانی بودند، همانطور که امروز هم در پایگاهی در آلبانی در اوج غربت و فضاحت در حال مرگ هستند و گاهی مرگشان نیز از رسانه ها مخفی می ماند.
 
سرحدی با اشاره به عملیات مرصاد که درس‌های زیادی برای انقلاب اسلامی به ارمغان داشت خاطر نشان کرد: از طرفی رسوایی جهانی استکبار به تمام عالم مشخص شد که همواره از تروریست‌ها دفاع و تمام تجهیزات منافقان را مهیا کرده بودند اما اراده الهی بر آن بود که مردم مسلمان ایران با از جان گذشتگی چهره نفاق را ریشه‌کن کنند و دشمن را در یک فرصت مناسب به نابودی بکشانند.

انتهای پیام/
 
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۱
کد مطلب: 453927
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *