۰

تصرفات غیرمجاز اراضی در حاشیه شهر چابهار زیر ذره بین دولت

معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری ویژه چابهار گفت: وضعیت تصرفات اراضی و ساخت وساز غیرمجاز و پروژه های ستاد بازآفرینی شهری چابهار زیر ذره بین ساژمان ملی زمین و مسکن کشور قرار گرفت.
تصرفات غیرمجاز اراضی در حاشیه شهر چابهار زیر ذره بین دولت
به گزارش چهاربهاران عادل عفتی در حاشیه بازدید مدیران سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت بازآفرینی شهری کشور از سکونتگاه های غیر رسمی محدوده قانونی شهر چابهار افزود: در راستای ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی داخل محدوده قانونی شهر چابهار اقداماتی صورت گرفته است ولی کافی نیست و سازمان ملی زمین و مسکن کشور باید مستقیما وارد عمل شود.

وی با اشاره به بغرنج بودن وضعیت مسکن در چابهار ادامه داد: محلات جنگلوک، میرآباد و مرادآباد بدترین وضعیت اختصاص زمین و نظارت بر ساخت و ساز در گذشته را داشته اند که امروز تبدیل به نوعی غده خوش خیم شده است و بایستی اقدامات لازم در خصوص مصوبات شورا و فرمانداری هر چه زودتر صورت گیرد.

عفتی تاکید کرد: بزرگترین نیاز امروز چابهار تخصیص زمین هایی می باشد که زمین خواری می شود به طوری که دولت باید با تقسیم بندی زمین ها و یا ارایه به شرکت های تعاونی جلوی ساخت و ساز غیرمجاز را بگیرد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار عنوان کرد: امیدواریم سازمان ملی زمین و مسکن با ارائه طرح و یا پروژه های مصوب با اعمال قانون درست نسبت به استاندارد سازی روند ساخت زمین در حاشیه شهر چابهار اقدام کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محدوده های غیرمجاز حاشیه شهر چابهار به لحاظ امکانات دولتی زیر صفر می باشند و دلیلش ساخت و سازهای غیرمجاز است و باید هر چه سریعتر در این خصوص اقدام شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 453913
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *