۰

نصب تابلوی الکترونیکی در بازار ماهی فروشان چابهار الزامی شد

فرماندار ویژه چابهار گفت: به منظور شفاف سازی قیمت ها و جلوگیری از نوسان و سواستفاده های احتمالی، نصب تابلوی الکترونیکی قیمت ماهی در بازار ماهی فروشان الزامی شد.
نصب تابلوی الکترونیکی در بازار ماهی فروشان چابهار الزامی شد
رحمدل بامری در گفت و گو با چهاربهاران افزود: لزوم نظارت بر فعالیت صید شناورهای صیادی و برخورد با عوامل و افرادی که بدون مجوز اقدام به خروج آبزیان می کنند در دستور کار شیلات قرار بگیرد.

وی ضمن تاکید بر جلوگیری از قاچاق ماهی ادامه داد: ورود هرگونه خودروی حامل آبزیان به اسکله های صیادی جلوگیری شود و با شناورهای صیادی که بدون مجوزهای قانونی اقدام به خروج ماهی می کنند برخورد خواهد شد.

فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: به منظور شفاف سازی قیمت آبزیان اتحادیه مربوطه نسبت به نصب تابلوی الکترونیکی قیمت در محل بازارچه فروش ماهی اقدام و نرخ به صورت روزانه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به وظیفه شهرداری جهت ایجاد فضای رقابتی در بازار روز ماهی تشریح کرد: رعایت مسائل بهداشتی و نظارت بر کیفیت آبزیان من جمله وظایف شیلات و بهداشت بوده که تاکید شده بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعدیل مجوز لنج ها و شناورهای صیادی و همچنین مجوز خروج ماهی شهرستان از اسکله من جمله اقدامات مهمی است که باید توسط شیلات استان در چابهار و کنارک به دقت اجرایی شود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 453908
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *