۰

افتتاح نخستین دفتر بخش خصوصی افغانستان در بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افتتاح اولین دفتر تجار و بازرگانان بخش خصوصی کشور افغانستان در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.
افتتاح نخستین  دفتر بخش خصوصی افغانستان در بندر چابهار
به گزارش چهاربهاران، بهروز آقایی در آیین افتتاح و بهره برداری از اولین دفتر بخش خصوصی کشور افغانستان در بندر شهید بهشتی چابهار بیان کرد: بندر چابهار پذیرای تجار و صاحبان کالای کشورهای مختلف علی الخصوص کشورهای هند و افغانستان است و سایر کشور ها هم میتوانند با پیوستن به توافقنامه چابهار از تخفیفات و امکانات این بندر اقیانوسی بهره ببرند.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم کالا در سریع ترین زمان از بندر خارج شود و نگرانی تجار از این بابت به حداقل ممکن برسد، گفت: تا زمانی که کالا در بندر است باید تجار با صرف کمترین زحمتی مواجه شوند و خدمات دهی مناسب باشد که این مهم در دستور کار تمامی واحد های قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هرچقدر بار بیشتری به سمت چابهار گسیل شود تخفیفات و تشویقات بیشتری به تجار اعطا می شود.

وی با بیان اینکه نسبت به کشور افغانستان احساس قرابت و دوستی می کنیم، افزود: وجود جمعیت زیاد افغانستانی های مقیم ایران و اشتراکات فرهنگی زیاد بین دو ملت ایران و افغانستان و بازاریابی های گسترده تیم اقتصادی اداره کل موجب شده تا تجار افغانستانی در این بندر حضور یابند.

آقایی خاطرنشان کرد: امیدواریم بندر چابهار توقعاتی که تجار دارند را بتواند به بهترین نحو ممکن براورده سازد.

انتهای پیام/
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 453897
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *