۰

نارضایتی کشاورزان از سامانه‌ای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

نماینده مردم شهرستان های چابهار،نیکشهر،کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی، گفت: کشاورزان از سامانه‌ای که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی راه‌اندازی کرده است ناراضی هستند و با توجه به مشکل بحران آب، راه‌اندازی سامانه دریافت سوخت مشکل دیگری برای کشاورزان به‌وجود آورد.
نارضایتی کشاورزان از سامانه‌ای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی
به گزارش چهاربهاران، عبدالغفور ایرانژاد در نشست با فرماندار شهرستان چابهار و جمعی از کشاورزان این شهرستان بیان کرد: کشاورزان از سامانه‌ای که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی راه‌اندازی کرده است ناراضی هستند.

 وی با اشاره به اینکه مشکل سوخت به مهمترین دغدغه کشاورزان استان سیستان و بلوچستان تبدیل شده است افزود: از مسائل مهم در تولید محصولات کشاورزی، تامین سوخت موتور پمپ‌های بخش کشاورزی است که کشاورزان برای زراعت این محصول نیازمند تامین بی‌دغدغه سوخت هستند.

نماینده مردم شهرستان های چابهار ادامه داد: هیچ اهمیت و تعریفی برای زیرکشت محصولات کشاورزی و اختصاص سوخت برای کشاورزان در سامانه جدید تعریف نشده است.

وی تصریح کرد: این موضوع باعث سردرگرمی و ناراحت کشاورزان استان پهناور سیستان و بلوچستان شده است.

ایرانژاد خاطرنشان کرد: در مناطق حوزه انتخابیه کشت و برداشت محصولات در هر چهار فصل صورت می گیرد که مشکل سوخت به عنوان مهمترین مشکل کشاورزان محسوب می شود.

همچنین نماینده مردم چابهار در حاشیه این جلسه با برقراری تماس تلفنی با وکیلی زاده مدیرعامل پخش فراورده های نفتی ایران و نورالدینی مدیر شرکت پخش چابهار، خواستار رفع ایرادات این سامانه شد.

انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 453892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *