۰

خدمت به مردم باید سرلوحه مسئولین باشد/ عدم حضور مدیران دستگاهها در جلسات موجب کاهش بهره وری می شود

فرماندار شهرستان کنارک گفت: مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای حل مشکلات اقدام کنند.
خدمت به مردم باید سرلوحه مسئولین باشد/ عدم حضور مدیران دستگاهها در جلسات موجب کاهش بهره وری می شود
به گزارش چهاربهاران، حمیدالدین یوسفی در جلسه شورای اداری شهرستان بیان کرد: ایستادگی و مقاومت در دوران دفاع مقدس و جنگ‌های نیابتی اخیر در منطقه نیز یکی از مؤلفه‌های مهم تأثیرگذار در ظرفیت و توان نظامی نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش، سپاه و بسیج، انتظامی است.

وی ادامه داد: این تجربه گرانقدر که البته مرهون خون شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس و البته هدایت و فرماندهی حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

فرماندار کنارک افزود: در تلفیق با روحیه ایثارگری نیروهای مسلح و توان تجهیزاتی آنچنان اقتداری به ایران عزیز داده است که تمام محاسبات و برنامه‌ریزی‌های آنان در مواجهه با ملت ایران را بر هم زده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و در عین حال که دولت در حال تلاش است، باید این تلاش مضاعف شود که آنچه در شأن مردم انقلابی و متدین است رعایت شود و از این گرفتاری‌هایی که مردم با آن مواجه هستند کاسته شود. 
 
رئیس شورای تامین شهرستان کنارک گفت: تلاش برای رونق تولید، نقشه راه سال ۹۸ است و در این راه تمام مسئولان باید تلاش خود را به کار گیرند تا بتوان شعار سال را تحقق ببخشند.
 
وی با اشاره به اینکه مسئولیت امانتیست در جهت خدمتگزاری به مردم، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و قانونمداری باید سرلوحه فعالیت های مسئولان باشد، مسئولیت امانتی است در جهت خدمت به مردم و باید امانت دار خوبی باشیم.

یوسفی حرمت ارباب رجوع را اولويت اساسی دانست و بيان کرد: تغيير و تحولات مديريتی نشانه پويایی هر جامعه است كه برای پيشرفت شهرستان بايد از تمامی استعداد ها و پتانسيل ها بهره گرفت.
 
وی با بیان این كه در میان مردم بودن و فرصت خدمت به مردم، رحمت و توفیق الهی است، افزود: تكیه گاه فرماندار باید مردم باشد، همه امید ما مردم هستند و باید شهرستان ها را با روش های خلاق و جدید و با اتكا به مشاركت مردم مدیریت كنیم و اگر مردم در كنار ما باشند مشكلات حل می شود.

فرماندار کنارک حضور مدیران دستگاهها در جلسات را بسیار ضروری دانست و گفت: برخی از مدیران دستگاهها به جلسات مهم، بسیار ساده می نگرند و حضور در جلسات را به جانشین واگذار می کنند که این مسئله نشانه بی انگیزه بودن آنها در پیشبرد امورات دستگاه مربوطه است.
 
یوسفی خاطرنشان کرد: عدم حضور مدیران دستگاهها در جلسات موجب کاهش بهره وری مدیران می شود و چه بسا انجام پروژه ها و برنامه های حوزه کاری آنها نیز با کیفیتی بسیار پایین تر از حد انتظار به انجام می رسد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 453890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *