۰

اشتغال زایی برای جوانان و بومیان در اولویت برنامه های مسئولین باشد

نماینده مردم شهرستان های چابهار،نیکشهر،کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی،گفت: اشتغال زایی برای جوانان و بومیان در اولویت برنامه های مسئولین با توجه به آماده کردن ‏زیرساخت‌ها و جذب سرمایه باشد.
اشتغال زایی برای جوانان و بومیان در اولویت برنامه های مسئولین باشد
به گزارش چهاربهاران، عبدالغفور ایرانژاد در دیدار با مدیر اداره کل گمرک چابهار، بیان کرد: با تعامل دستگاه های دولتی با سرمایه گذاران خصوصی می توان رونق بسیار خوبی برای جوانان و بومیان منطقه ایجاد کرد.
 
وی با اشاره به آبادانی یک منطقه به وسیله افراد بومی آن منطقه، تصریح کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت سرافراز ایران اسلامی بایستی مسوولین از تولید و تولید کننده به نحو احسن حمایت کنند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی برای پایین آوردن نرخ بیکاری راه حلهای متفاوتی از طرف متخصصین و اقتصاددانان پیشنهاد شده است که اولین و مهمترین آنها سرمایه گذاری در تولید است.

وی گفت: آن چه در این راستا مهم است اولویت بخشیدن برنامه های حمایتی دولت برای جهت دهی به آن دسته از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی است كه نیل به این هدف را در كوتاه ترین زمان و كمترین هزینه میسر سازد.

ایرانژاد با تقدیر و تشکر از مدیر اداره کل گمرک چابهار افزود: بحمدالله از طریق یک شرکت تعاونی که چندی پیش در اداره گمرک چابهار مستقر شده تاکنون 8 نیروی بومی جذب شده است.

نماینده مردم چابهار با اشاره به غیر فعال شدن چندین لنج سازی در دو شهرستان چابهار و کنارک ادامه داد: با دید وسیع مدیرکل بنادر و دریانوردی استان نسبت به مجوز و فعالیت این شرکت ها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 453887
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *