۰
با تلاش خدمات شهری شهرداری؛

لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی 60 هزار مترمربع از معابر چابهار انجام شد

شهردار چابهار گفت: طرح نهضت آسفالت ریزی در شهرستان چابهار با تلاش شبانه روزی نیروهای خدمات شهری ادامه دارد و در این مرحله لکه گیری و آسفالت ریزی روزانه معابر سطح شهر انجام شده است.
لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی 60 هزار مترمربع از معابر چابهار انجام شد
محمد یونس حقانی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در راستای تداوم برنامه آسفالت و بهسازی معابر شهری،۶۰ هزار مترمربع از معابر چابهار با 30 میلیارد ریال اعتبار آسفالت شده است.

وی افزود: معابر یکی از فضاهای مهم شهری هستند که رفت و آمد به صورت مدام در آن جریان دارد، از این رو رسیدگی و نظارت بر کیفیت آسفالت معابر مسئولیت خطیر و مهمی است.

شهردار چابهار عملیات عمرانی انجام گرفته را خواست شهروندان عنوان کرد و ادامه داد: توجه به نیاز شهروندان به پویایی شهر منجر می شود.

وی گفت: کاتر زنی، زیرسازی، ترمیم، لکه گیری و آماده سازی آسفالت در معابر اصلی را از جمله این اقدامات می توان برشمرد.

حقانی با بیان اینکه معابر یاد شده بر اساس اولویت آسفالت شد، تصریح کرد: بهسازی و آسفالت معابر در راستای ساماندهی زیرساخت‌های شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به پروژه های انجام شده تصریح کرد: در طرح «نهضت آسفالت» بهسازی و روکش آسفالت خیابان رسالت به میزان ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، خیابان بلوچستان سه هزار مترمربع، منشعبات بلوار امام علی(ع) گلشهر ۶ هزار مترمربع، خیابان باختر با پیاده رو سه هزار مترمربع، خیابان حافظ سه هزار و ۲۰۰ مترمربع و خیابان جمهوری شمالی ۶ هزار متر مربع انجام شده است.

شهردار چابهار گفت: قسمت دوم آسفالت بلوار سرباز جنوبی (خاور) گلشهر با حدود ۲۰ هزار متر مربع انجام شده که جاده نوار ساحلی (جاده رمین) را به بلوار خلیج فارس اتصال می کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از پروژه های ذکر شده در حال اجرا و رو به اتمام هستند که با وجود ظرفیت های شهر چابهار بتوانیم رضایت شهروندان را جلب و برای توسعه و بهسازی شهر بطور متوازن گام برداریم.

انتهای پیام/

 
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 453865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *