۰
رئیس صنعت، معدن وتجارت چابهار خبر داد:

«عدم رعایت موازین بهداشتی» بیشترین تخلف نانوایی‌های روستایی چابهار/ خبازان متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

رئیس صنعت، معدن وتجارت چابهار گفت: 9 نانوایی روستایی چابهار به دلیل کم فروشی و مشکلات بهداشتی متخلف شناسایی شدند و به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.
«عدم رعایت موازین بهداشتی» بیشترین تخلف نانوایی‌های روستایی چابهار/ خبازان متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
هادی اکبری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در راستای پایش نظارت و بازرسی از کار خبازان روستایی برای ارائه خدمات مطلوب، گشت ویژه‌ای توسط بازرسان سازمان صنعت و اتحادیه مربوطه انجام شد.

وی با بیان اینکه در این گشت ویژه از 42 واحد صنفی خبازی در سطح بخشهای مرکزی، دشتیاری و پلان بازرسی شد، ادامه داد: در حاشیه بازدید و بازرسی از این واحدها، 9 واحد صنفی خباز متخلف شناسایی و پرونده‌های تعزیری این واحد‌ها جهت صدور حکم مقتضی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس صنعت، معدن وتجارت چابهار در خصوص واحدهای متخلف شناسایی شده، گفت: هفت واحد بدلیل تخلف عدم رعایت موازین بهداشتی، یک واحد بدلیل گرانفروشی و یک واحد بدلیل عدم نصب تابلو متخلف شناخته شده اند.

وی با اشاره به لزوم رعایت موارد بهداشتی همچون لباس کار مناسب و داشتن کارت بهداشت و سلامت و برای کارگران خبازی و عدم استفاده از مواد غیر مجاز در پخت نان همچون جوش شیرین، افزود: قطعا با خبازی‌های متخلف در این زمینه برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای نظارت مستمر بر واحدهای خبازی و جلوگیری از مشکلات احتمالی و برخورد با متخلفین و بهره مندی از توان نظارتی اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، شبکه های بهداشت و اتحادیه خبازان طرح نظارت بر کمیت و کیفیت نان در شهر و روستا در حال اجرا است.

اکبری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبار‌های بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ ستادخبری و یا با حضور در محل اداره شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/

 
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 453849
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *