۰
فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

توسعه فردای کشور وابسته به دانش‌آموزان امروز است/ آزمون کنکور باید در راستای ارتقاء استعداد‌ و بالا بردن سطح علمی داوطلبان باشد

فرماندار ویژه چابهار گفت: توسعه و پیشرفت فردای کشور وابسته به تلاش دانش آموزان امروز است.
توسعه فردای کشور وابسته به دانش‌آموزان امروز است/ آزمون کنکور باید در راستای ارتقاء استعداد‌ و بالا بردن سطح علمی داوطلبان باشد
رحمدل بامری صبح امروز در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی کنکور در دانشگاه دریانوردی چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: اگر اعتماد به نفس را در دانش آموزان تقویت کنیم و ضمن اتکا به نیروی خودی شعار ما می توانیم را در همه عرصه ها عملی سازیم، کشور از وابستگی رها می شود و به خودکفایی می رسیم.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم آینده ای درخشان داشته باشیم باید به نیروی داخلی و نسل جوان اتکا کنیم، افزود: هر کشوری به نیروهای داخلی و استعدادهای خود اعتماد کند به اهداف بلند دست می یابد.

فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: ما باید برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و شکوفایی استعداد‌های نهفته آنان و نیز ایجاد بستر مناسب برای تقویت آنان بعد از پایان کنکور با ارزیابی نتایج و تعداد قبول شدگان، برنامه ریزی مناسبی برای سال‌های آینده داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت کنکور در ارتقاء استعداد‌ها و بالا بردن سطح علمی داوطلبان گفت: با موفقیت دانش آموزان در آزمون بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی را تامین کنیم.

بامری تاکید کرد: آینده متعلق به کشور و ملتی است که در مسیر اعتلای دانش می کوشد و ما نیز به عنوان متولیان آموزش و پرورش مفتخریم که پیشگام کسب علم و معرفت و ترویج مبانی اسلامی و اخلاقی در جامعه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه دریانوردی همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرایی باتجربه در دانشگاه و با مشارکت سایر ارگانهای شهرستان، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار گرفته ایم تا شرایط مطلوب را برای رقابت داوطلبان فراهم آوریم.

فرماندار ویژه چابهار در پایان ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری آزمون در حوزه امتحانی دانشگاه دریانوردی چابهار از برگزار کنندگان و دست اندرکاران تقدیر وتشکر کرد.

انتهای پیام/
جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 453848
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *