۰

بازماندگان از تحصیل کنارک شناسایی و جذب می شوند

مدیر آموزش و پرورش کنارک گفت: جذب دانش آموزان باز مانده از تحصیل در این شهرستان به خوبی و با جدیت در حال انجام است و بازماندگان بایستی برای مقابله با بی سوادی به عرصه علم و دانش برگردند.
بازماندگان از تحصیل کنارک شناسایی و جذب می شوند
نادر محمدی در گفت و گو با چهاربهاران افزود: در زمینه بازماندگان تحصیل تعداد زیادی از این دانش آموزان شناسایی شده اند و مشخص شده که تعدادی به شهرستان‌های دیگر مهاجرت کردند و تعدادی نیز جذب شدند.

وی با بیان اینکه از طریق تمامی دستگاه‌های ذیربط در حال شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل هستیم ادامه داد: در سال گذشته بیشترین جذب بازمانده از تحصیل را در بخش زرآباد داشتیم و در حال برنامه ریزی هستیم تا با همکاری شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران در تابستان امسال روستا به روستا افراد باقی مانده را شناسایی و جذب

مدیر آموزش و پرورش کنارک تاکید کرد: همچنین از طریق شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران و مرکز بهداشت در حال شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل هستیم.

وی با اشاره به اهمیت علم و دانش در ترقی و رشد جامعه خاطرنشان کرد: توسعه دانش باعث رشد همه جانبه جامعه می شود بر این اساس طبق مفاد و دستورالعمل های آموزش و پرورش کشور جذب بازماندگان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 453842
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *